سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

آغاز پنجمین همايش بين المللي فناوري اطلاعات و دانش در شيراز

پنجمین همایش بین المللی فناوری اطلاعات و دانش با حضور استادان، دانشجویان و فعالان عرصه فناوری اطلاعات از سراسر کشور در شیراز آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، در این همایش بیش از 400 نفر از استادان ، دانشجویان و فعالان عرصه فناوری اطلاعات به بحث و تبادل نظر می پردازند.

در حاشیه این همایش سه روزه ، نمایشگاهی از دستاوردهای نهادهای دولتی و خصوصی در عرصه ICT برگزار شده است.

رئیس پنجمین همایش بین المللی فناوری اطلاعات و دانش گفت: فناوری نانو، فناوری بیوتکنولوژی و فناوری اطلاعات سه فناوری مهمی است که در دنیای امروز بسیار تاثیرگذار است.

خیاطیان بیان کرد: فناوری اطلاعات با سرعت روزافزون در حال گسترش و پیشرفت است و سرمایه گذاری در این زمینه ارزش افزوده فراوانی را برای کشور ایجاد می کند.

دبیر همایش نیز گفت : سامانه‌های همراه، امنیت سایبری، خدمات الکترونیکی، رایانش ابری، توری و خوشه‌ای ، فن آوری‌های وب ، مهندسی دانش ، سامانه‌های هوشمند درIT ، سامانه‌های چند رسانه‌ای ، شبکه‌های اجتماعی، فناوری اطلاعات و مدیریت، اخلاق ، قوانین و فرهنگ در IT محورهای اصلی همایش است.

صفوی بیان کرد : تعدادی از استادان خارج از کشور از دانشگاه های آمریکا و انگلیس به صورتویدئو کنفرانس در این مراسم شرکت می کنند.

شرکت کنندگان در همایش با برگزاری نشست‌های علمی- تخصصی، برگزاری میزگردهای علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشیو برپایی نمایشگاه با جدیدترین دستاوردهای دانش فنی و چالش‌های مرتبط با زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و دانش آشنا می شوند.

در کنار برگزاری این همایش چهار کارگاه یک روزه با عناوین طراحی المان‌های آموزش الکترونیکی پزشکی ، طراحی مراکز داده‌ها ، استانداردهای امنیتی سامانه ‌های اتوماسیون و محاسبات ابری و شبکه‌ای و کاربرد آن برای سازمان‌ها برگزار می‌شود.

بیش از 700 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که درمقایسه با همایش قبلی 2 برابر رشد دارد.

پس از داوری 300 مقاله پذیرفته شد که 140مقاله به صورت شفاهی ، 130 مقاله در قالب پوستر و 30 گزارش تجارب موفق در مدت سه روز برگزاری همایش ارائه می‌شود./س

برچسب ها: همایش ، فناوری ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.