سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگي كامل معاونت صدا براي توليد و پخش برنامه هاي انتخاباتي

معاونت صداي جمهوري اسلامي ايران با اختصاص 4 استوديو و توليد و پخش برنامه‌هاي متنوع وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري مي‌شود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛صوفي معاون صداي جمهوري اسلامي ايران با تشريح اهميت يازدهمين دوره انتخابات رياست حمهوري گفت : كارها و فعاليتهاي مربوط به انتخابات در راديو  از دي ماه سال 91  آغاز شد و به تدريج با شيب ملايمي حجم برنامه هاي توليدي  معاونت صدا براي انتخابات ادامه داشت تا اينكه در بيست و هشتم ارديبهشت امسال اين نوع كار به اوج خودش رسيد و تا 25 خرداد اين فعاليتها ادامه دارد.

معاون صداي  جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر اينكه برنامه ها و توليدات انتخاباتي معاونت صدا در دوبخش گنجانده مي شود گفت: بخش اول مربوط به برنامه هاي عمومي است كه شامل بيان اهميت انتخابات ،جايگاه انتخابات و نقش مردم در انتخابات ،مصاحبه و گفتگو با صاحبنظران ،كارشناسان ،نخبگان و مردم براي نشان دادن اهميت حضور مردم و نمايش حضور حماسي مردم است .وي افزود بخش دوم برنامه هاي معاونت صدا براي انتخابات به كانديداها اختصاص دارد كه در اين بخش پيش بيني هاي لازم انجام شده تا ما زمانهايي را براي حضور كانديداها در راديو اختصاص بدهيم .

معاون صداي جمهوري اسلامي ايران افزود يكي از برنامه هايي كه به كانديدها اختصاص داده شده برنامه 30 دقيقه است كه كانديداها با حضور در استوديو در مدت 30 دقيقه ديدگاهها و برنامه هاي خود را براي مردم  تشريح مي كند.

وي برنامه 60 دقيقه را از ديگر برنامه هاي معاونت صدا در اين زمينه دانست و گفت :در اين برنامه گزارشگر ما  ،سئوالاتي را در خصوص جوانان مانند اشتغال ،ازدواج ،تحصيل و ساير موضوعات جوانان را از كانديدها  مطرح مي كند .

صوفي توليد و پخش برنامه شصت دقيقه اي ديگري را از حوزه معارف از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در اين زمينه دانست و افزود :كانديداها در اين برنامه به سئوالات ديني و معارفي مردم پاسخ خواهد داد .موضوع ورزش نيز در برنامه 60 دقيقه اي ديگري است كه كانديداها بايد در اين مدت به سئوالات ورزشي و حوزه سلامت مخاطبان پاسخ دهند .

معاون صداي جمهوري اسلامي ايران توليد باكسهاي 3 دقيقه اي براي راديو پيام را از ديگر برنامه هاي انتخاباتي راديو در اين زمينه دانست و گفت كانديداهاي رياست جمهوري بايد 5 باكس سه دقيقه اي را براي پخش در راديو پيام توليد كنند و براي پخش در اخيتار  معاونت صدا قرار دهند .

وي گفت البته كانديداها هم مي توانند از استوديدهاي بيرون و خصوصي براي توليد اين باكسهاي صوتي استفاده كنند و هم مي توانند از امكانات پيشرفته  صدا و سيما در اين زمينه استفاده كنند .

صوفي در خصوص مناظره راديويي كانديداها هم گفت :كميته تبليغات انتخاباتي كانديداهاي رياست جمهوري تا كنون فقط برگزاري و پخش يك مناظره را تصويب و ابلاغ كرده است كه آن هم قرار است مناظره تلويزيوني بطور همزمان در راديو ايران  پخش شود كه اين مناظره  ضبط و در راديو جوان تكرار خواهد شد .

وي با بيان اينكه استوديوهاي 26،27،28 و 29 با امكانات پيشرفته و پخش ديجيتال به برنامه هاي انتخاباتي اختصاص يافته است گفت  همه راديوها  متناسب با زمان و موقعيت خود به بحث انتخابات وارد خواهند شد اما راديو هاي ايران ، جوان ،ورزش ،معارف و پيام بطور خاص  به بحثهاي انتخاباتي خواهند پرداخت يعني سئوالات ورزشي در راديو ورزش ،سئوالات معارفي در راديو معارف ،سئوالات حوزه جوانان در راديو جوان و سئوالات و برنامه هاي عمومي در راديو ايران و پيام پخش خواهد شد .

معاون صدا ي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به ساختار و تركيب استوديوها  گفت استوديوها داراي دو بخش يكي براي استقرار همراهان كانديداها  و ديگري براي استقرار كانديداها است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.