سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 15 استان کشور؛

40 کارشناس متخصص نماز در جمع معتکفین

مدیر مرکز تخصص نماز در ستاد اقامه نماز با اشاره به آغاز دوره ی اعتکاف از حضور 40 فارغ التحصیل مرکز تخصصی نماز در 15 استان کشور خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کفیل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام  این خبر گفت: با توجه به اینکه اعتکاف بهترین جایگاه اتصال بنده با معبود و نماز بهترین محور بندگی و به  تبعه قران حلال تمام مشکلات است زمینه برای ارتقاء بندگان به واسطه ی  نزدیک ترین مسیر بندگی فراهم  می گردد. 
وی با بیان اینکه برنامه های ستاد اقامه نماز حول دو محور اجرا می شوند تصریح کرد:  برنامه های اعتکاف با دو موضوع رشد نماز به منظور نهادینه کردن این مهم در تمامی لحظه های زندگی به عنوان تنها تکلیف همیشگی و مستداوم  عبادی و همچنین تبلیغ نماز در راستای جدی گرفتن آن در بین افراد معتکف و اهتمام ویژه نسبت به  تارکین نماز اقدام می گردد. 
 کفیل در ادامه افزود: طرح تبلیغ معارف نماز در بین  معتکفین در استانهای  قم، کرمان، کرمانشاه، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، گلستان، تهران و دیگر استانها برگزار خواهد شد.
وی  در خاتمه با اشاره به اینکه این طرح با همکاری سازمان تبلیغات در مساجد جامع استانها اجرا می گردد افزود: معارف نماز گاهی مورد کم توجهی واقع شده که اعتکاف فرصتی طلائی  برای همفکری به منظور ایجادطرح و برنامه در ترویج و تبلیغ نماز خواهد بود./ف
برچسب ها: کارشناس ، نماز ، معتکفین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.