سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معظلات ترافیک معابر داخلی باغ پرندگان برطرف شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: همزمان با افتتاح و بهره برداری از مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان تهران، 700 متر مربع از فضای این پروژه به پارکینگ خودروها اختصاص یافت.

سید عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور رفاه حال بازدید کنندگان از مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان تهران و برطرف کردن مشکلات و معضلات ترافیکی معابر داخلی و پیرامونی این مجموعه گردشگری، دو پارکینگ همسطح با گنجایش 420 خودرو احداث شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ادامه داد: بزرگترین پارکینگ  همسطح این  مجموعه در فضایی به مساحت 11000 متر مربع و گنجایش 220 خودرو در  قسمت شمالی خیابان کوهستان ورودی بزرگراه شهید بابایی به همراه پارکینگ قسمت مرکزی با گنجایش 220 خودرو در مساحتی حدود 7700  متر مربع احداث شد.
میرزایی تصریح کرد: در هفته نخست افتتاح باغ پرندگان و با توجه به استقبال بی نظیر مردم از مجموعه تفریحی، حجم زیاد ترافیکی در محدوده خیابان کوهستان و معابر، پیرامونی، مشکلات و نابسمانی های زیادی از جمله ترافیک بسیار سنگین و جوابگو نبودن پارکینگ ها شاهد  بودیم که با اقدامات صورت گرفته مشکلات ترافیکی رفع شود.

وی از افزایش ایستگاه های  خطوط ون در داخل باغ پرندگان خبر داد و خاطر نشان کرد: به دلیل طولانی بودن خیابان کوهستانی و به منظور رفاه حال بازدید کنندگان مجموعه، 3 ایستگاه در نظر گرفته شده است که هر یک  در خطوط جداگانه اقدام به جابه جایی بازدید کنندگان از خیابان کوهستان به ورودی اصلی باغ پرندگام می کنند که با نصب تابلوها و بندهای راهنما مسیر اطلاع رسانی شده است./ل

برچسب ها: ترافیک ، خودروها ، حمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.