سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اختلاس 775 ميليون توماني در شهرستان بهار

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از کشف اختلاس 775 ميليون توماني در يكي از شرکت هاي بيمه اي و دستگيري 5 نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش گروه جتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از کشف 84 مورد اختلاس با مبالغي بالغ بر 775 ميليون تومان در يكي از شرکت هاي بيمه اي اين شهرستان خبر داد و گفت: در پي ارجاع پرونده اي از دادسراي عمومي انقلاب شهرستان بهار در خصوص بروز اختلاس در يكي از شرکت هاي بيمه اي اين شهرستان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ويژه پليس آگاهي بهار قرار گرفت. 
اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از تحقيقات اوليه مشخص شد که متهم رديف اول پرونده شخصي است به نام "م" که اقدام به صدور بيمه نامه با مستندات جعلي مي کرده است. 
فرمانده انتظامي شهرستان بهار گفت: پس از هماهنگي هاي صورت گرفته با مراجع قضايي فرد مذکور مورد پيگرد قرار گرفته و طي يک سري عمليات پليسي دستگير و در بازجويي هاي به عمل آمده وي به صدور 84 فقره بيمه نامه جعلي اعتراف مي­کند. 
سرهنگ زارعي افزود: در ادامه تحقيقات و بازجويي ها، متهم به همکاري با 4 نفر ديگر اعتراف كرد كه نهايتاً پليس آگاهي توانست با پيگيري موضوع پنج نفر را در اين رابطه دستگير و مبلغ 775 ميليون تومان اموال اختلاس شده را بازپس گيري نمايد./ف
برچسب ها: کشف ، اختلاس ، بهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.