سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
در جریان سفر سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد عربستان به ترکیه، دو کشور توافق نامه همکاری صنعتی دفاعی امضا کردند.
پليس افغانستان اعلام کرد يک غيرنظامي افغان صبح روز چهارشنبه بر اثر انفجار بمب در شهر غزني مرکز استان غزني در شرق اين کشور کشته شد و پنج تن ديگر نيز زخمي شدند.
شيخ راشد بن عبدالله آل خليفه وزير کشور بحرين روز سه شنبه در ادعايي واهي از پيدا شدن يک فروند هواپيماي شناسايي بدون سرنشين ايران در شمال اين کشور خبر داد.
يک روز پس از آن که يک فرد مسلح در حمله به بانکي در بئر السبع چهار نفر را کشت و سپس خودکشي کرد، وزارت امنيت عمومي اسرائيل قوانين جديدي را در محدوديت استفاده از سلاح اعلام کرد.
بزرگترين تغييرات در قانون مهاجرت آمريکا در راه است و يازده ميليون نفر شهروند قانوني آمريکا مي شوند.
رژیم بحرین در راستای تداوم سیاست‌های خود عليه ایران با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای از تهران به سازمان ملل، سازمان همکاری‌های اسلامی، اتحاديه عرب و اتحادیه اروپا شکایت کرد.
عملیات موفق ارتش سوریه در پاکسازی شهر مهم و راهبردی "القصیر" در استان حمص، و هلاکت شمار قابل توجهی از عناصر گروه های مسلح و تروریستی موجب نگرانی صهیونیستها شده است.
سفیر سوریه در اردن از مشارکت بشار اسد رئیس جمهور این کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2014 خبر داد.
ناتو رسما اعلام کرده است که به فعاليت پايگاه نظامي هوايي خود در ناحيه "ازمير" ترکيه در تاريخ 1 ماه جون (21 خرداد) پايان خواهد داد.
باشگاه بارسلونای اسپانیا از پیراهن جدید حود برای فصل 2013-2014 رونمایی کرد.
ديويد کامرون نخست وزير انگليس اعلام کرد افتخار مي کند که نمايندگان پارلمان اين کشور به حمايت از ازدواج همجنس‌بازان راي داده اند.
محمد مرسي رئيس جمهور مصر در نطقي تلويزيوني پس از آزادي سه نيروي پليس و چهار نظامي مصري که در صحراي سينا ربوده شده بودند، وعده داد ، قانون در اين منطقه حاکم خواهد شد و ربايندگان به دادگاه معرفي مي شوند.
بانک توسعه اسلامي در اقدامي خصمانه عضويت دولت سوريه در آن نهاد مالي را به حالت تعليق درآورده است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.