سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

شناسنامه‌دار شدن همه هیئت‌های مذهبی کشور

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور از شناسنامه‌دار شدن همه هیئت‌های مذهبی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران رضوی‌راد در گردهمایی روسای شورای هیئت‌های مذهبی مازندران گفت: با توجه به رسالت و مسئولیت هیئت‌های مذهبی در چند حوزه فعالیت‌ها متمرکز می‌شوند.

وی با بیان اینکه شناسایی و ساماندهی هیئت‌های مذهبی نخستین قدم است، افزود: باید بتوانیم هیئت‌ها را مدیریت،نظارت، هدایت و هر نوع تهدید را پیشگیری کنیم و این مهم‌ترین موضوع در شورای هیئت‌های مذهبی است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی به آسیب‌زدایی هیئت‌های مذهبی اشاره و تصریح کرد: بحث آموزش هیئت‌های مذهبی و عناصر فرهنگی در این راستا موثر است و باید در دستور کار قرار گیرد.

رضوی‌راد با بیان اینکه برای صدور مجوز هیئت‌های مذهبی چند موضوع به صورت محور تعریف شده است،گفت: این محور بر اساس افکار و اندیشه‌های روحانی تعریف می‌شود و این حساسیت‌ها و مسائل چیزی نیست که دیگران برای ما حل کنند.

وی با بیان اینکه رویکردهای جدید در سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شده است، افزود: برنامه‌های فرهنگی هدفمند و هدفگذاری و در برنامه پنج‌ساله تعریف شده است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشورتصریح کرد : طرح برنامه به صورت کشوری تدوین شده و اعتبار آن در اختیار مدیر اداره تبلیغات شهرستان قرار می‌گیرد و نوع تدبیر و هماهنگی در شهرستان از طریق شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان انجام می‌شود/س

برچسب ها: شناسنامه ، هیئت ، مذهبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.