سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزند خيانت كار در دام پليس گرفتار شد

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویر احمد از شناسایی پسری که با سوء استفاده از اعتماد پدرش اقدام به برداشت وجه از حساب وی کرده بود ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ  مرتضویان  افزود: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب وی ، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی عامل برداشت آغاز کردند.

وي اظهار داشت: پس از بررسی های اولیه و اقدامات فنی صورت گرفته محرز شد کلیه برداشت ها به صورت اینترنتی و صرف خرید کارت شارژ تلفن همراه شده است.

این  مقام انتظامی ادامه داد: طی تحقیقات بعمل آمده مشخص شد  که برداشت ها توسط  فرزند شاکی انجام شده است . متهم در ابتدا منکر این امر شد، ولی در مواجهه با مستندات بدست آمده اعتراف کرد که با سوءاستفاده از اعتماد پدرش اقدام به فعال کردن رمز دوم کارت بانکی، از حساب وی طی چندین مرحله برداشت کرده است.

سرهنگ مرتضویان در خاتمه هشدار داد:  به هیچ عنوان کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتیکه گمان کردید اطلاعات شما در اختیار دیگران قرار دارد، سریعاً نسبت به تغییر آن اقدام نمایید  و موضوع را به بانک مربوطه اطلاع دهید.
برچسب ها: رییس ، پلیس ، فتا ، شناسایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.