سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استکی:

نباید توقع زیادی از مشت زنان داشت/ بعد از 6 ماه تعطیلی 40 روز اردو داریم

مربی بدنساز تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: بعد از 6 ماه تعطیلی، 40 روز اردو داریم و با این مدت زمان کم نباید توقع زیادی از مشت زنان داشت

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از 6 ماه تعطیلی اردو و یک مسابقه انتخابی تشکیل دادیم تا اعضای تیم ملی مشخص شود.

مربی بدنساز تیم ملی بوکس بزرگسالان افزود: باید تیم ملی و مشت زنان را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده کنیم در واقع مسابقات آسیایی حکم تدارکاتی را برای رقابت های جهانی دارد.

وی بیان کرد: ما در هر اردوی آسیایی در گذشته حدود یک سال در اردو بودیم اما الان بعد از 6 ماه تعطیلی به خاطر مسابقات جوانان و همین طور کمبود تازه اردوی خود را آغاز کرده ایم.

استکي بیان داشت: 40 روز را به دو اردوی 20 روزه تبدیل کرده ایم که احسان روزبهانی نیز در اردوی دوم تیم ملی حضور پیدا می کند.

وی تصریح داشت: با مسابقات انتخابی در زنجان صعود 20 تا 30 درصد تیم شکل گرفته و ما تمام سعی خود را می کنیم که تیم را به 60 تا 70 درصد آمادگی برسانیم.

مربي بدنساز تيم ملي بوکس بزرگسالان ادامه داد: با این شرایط نمی توانیم توقع زیادی از تیم داشته باشیم و انتظار مدال هم داشته باشیم.

وی بیان داشت: در وزن 49 کیلوگرم نیز هومن طوقانی به علت مشکلات درسی در اردو شرکت ندارد ولی یک جوان ايراني جایگزین وی داریم که در آینده می تواند یکی از بوکسوران خوب تیم ملی باشد.

استکي در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم و به مدال دست پیدا کنیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.