سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان:

ورود فرد جدیدی به اردو را بعید می دانم

تمرینات تدارکاتی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در بابلسر دنبال می شود.

امید هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تمرینات تیم ملی والیبال جوانان هم اکنون با حضور 20 بازیکن در بابلسر دنبال می شود و طبق برنامه ریزی کادر فنی برنامه های تاکتیکی را بازیکنان دنبال می کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان کشورمان گفت: طبق برنامه های بدنسازی، آمادگی جسمانی بازیکنان و مهارت های فردی آنها تا حد مطلوبی رشد کرده است و همچنان این برنامه های تمرینی به طور مستمر و منظم دنبال می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با ورود افرادی که از استان های مختلف برای تست گیری معرفی می شوند، موافقت خواهد شد؟ گفت: من بعید می دانم که این اتفاق صورت گیرد، چون در حال حاضر اعضای کادر فنی روی تمام بازیکنان حاضر در اردو شناخت کافی و کامل دارند، علاوه بر این مسئله شرایط به گونه ای است که باید تمرینات به طور مداوم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان دنبال شود، من بعید می دانم که کادر فنی با تست گیری از نفرات جدید موافقت کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه یادآور شد: تمرینات آماده سازی تیم ملی هم اکنون در سالن والیبال دانشگاه پردیس شهر بابلسر برگزار و محل اسکان بازیکنان در مهمانسرای بانک ملی است. خوشبختانه از نظر سخت افزاری هیچ مشکل خاصی وجود ندارد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.