سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش و جوانان:

برگزاری جشنواره های موضوعی فنون زندگی موفق جوانان برتر را به نمایش می گذارد

وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه سرباز جوان گفت: برگزاری جشنواره های موضوعی مروری بر فنون زندگی موفق جوانان برتر

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در اختتامیه پنجمین جشنواره جوان سرباز که در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری است ضمن اشاره به این مطلب که سربازان جوان قشر ویژه ای از جوانان را تشکیل می دهند گفت: در خصوص جشنواره های سرباز جوان از سوی ستاد کل نیروی های مسلح برنامه های بسیار خوبی طراحی شده و امسال نیز شاهد برگزاری جشنواره در شان سرباز ایرانی هستیم.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که به فصل الهی بعد از 33 سال همه آرمان های امام راحل و شهدای غیور اسلام و افتخارات بسیجیان و ملت غیور ایران برای جهانیان امروز در چنین مراسمی یادآوری می شود.

عباسی گفت: هر کدام از ما به عنوان بسیجی وقتی در بین سربازانی که افتخار ایران هستند قرار می گیریم احساس خرسندی می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: چنین جشنواره هایی که برای معرفی جوانان برتر برگزار می شود مواجه ی ما را با جوانان بیشتر می کند و در این جشنواره هاست که نیازهای اساسی جوانان کشور شناخته شده و نقشه های خائنانه دشمنان نقش بر آب می شود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: پیامبر اسلام به این دلیل راهبر می گویند که راه را برای ما مشخص کرده است که ما نیز با تسلسل به انبیا و تاریخ می توانیم در راستای آن ها حرکت کنیم چنانچه در راستای هدایت ولایت فقیه حرکت می کنیم.

محمد عباسی افزود: یکی از دلایلی که این گونه جشنواره ها برای جوانان برگزار می شود مرور فنون زندگی جوانان برتر است تا جوانان دیگر الگوگیری کنند.

عباسی گفت: انسان آگاه و بصیر از موانع به نحو افق روشن و بلند زندگی استفاده می کند و یکی از دلایل روشنایی پرنور امام راحل(ره) این است که موانعی که دیگران ایجاد کرده اند را پشت سر گذاشتند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ملت ایران بیش از 30 انتخابات برگزار کرده و به خوبی می داند دشمن به دنبال این است که نفاق ایجاد کند پس همواره در صحنه با بصیرت خواهد ماند

عباسی خاطر نشان کرد: دوران جوانی دوران بهره گیری  و چه با بصیرت اند جوانانی که بهره لازم را از این دوران می برند و این گونه در جشنواره ها مورد توجه قرار می گیرند./ف


 

برچسب ها: جشنواره ، فنون ، زندگی ، سرباز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.