سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

جمع آوري 15 هزار نامه مردمي در دور چهارم سفر رئیس جمهور به مازندران

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران از جمع آوري بيش از 15 هزار نامه مردمي در دور چهارم سفر احمدی نژاد به مازندران خبر داد.

واحدي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، ایجاد بستر کاهش تبعیض اجتماعی و توسعه متوازن مناطق محروم را از جمله دستاوردهاي سفر استاني رئیس جمهور و دولت اعلام كرد و گفت: توزیع عادلانه اعتبارات، رفاه عمومی و مبارزه با فقر و محرومیت، شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای اساسی و زیربنایی، رفاه عمومی و رضایتمندی، مهم ترین رهاورد سفرهای استانی است.

وي یکی از مهم ترین دستاوردهای سفرهای استانی را ارائه الگوی مدیریتی مبتنی بر فعالیت همراه با سرعت، تدبیر و نظم در کشور دانست و افزود: در جريان دور چهارم سفر رئیس جمهور و دولت به استان، 15 هزار و 452 نامه مردمي جمع آوري شد و در حال رسيدگي است.

مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري مازندران با اشاره به اينكه از اين تعداد بيشترين نامه مربوط به درخواست تسهيلات بانكي با 5 هزار و 476 نامه است،تصریح کرد: درخواست اشتغال با چهار هزار و 119 نامه پس از درخواست تسهيلات ، بيشترين درصد تقاضاي مردمي از رئیس جمهور بوده است.

واحدي تصريح كرد: حوزه هاي مساعدت مالي، دارو و درمان و مسكن به ترتيب با 1729، 1545 و 1198 نامه بيشترين درخواست هاي مردم استان بود كه در دور چهارم سفر رئیس جمهور جمع آوري شد./س

برچسب ها: جمع آوری ، نامه ، مردمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.