سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

مردم مسلمان منطقه برای علما احترام زیادی قائل هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بدرفتاری سران بحرین با علمای شیعه گفت: مردم مسلمان منطقه برای علما احترام زیادی قائل هستند و اجازه تعدی به آنها را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با اشاره به ادعای دولت بحرین مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی این کشور گفت: دولت بحرین در اوج رفتار ضد مردمی قرار دارد، در سالهای گذشته که نتوانسته خروش ملت بحرین را مهار کند رفتارهای خشونت بار آنها ادامه داشته و فکر می کند می‌توان با خشونت مشکل را حل کرد.

وی ادامه داد: تاریخ منطقه و همینطور تاریخ بیداری اسلامی نشان می‌دهد که مواردی چون اعمال خشونت نه تنها مشکل بحرین را حل نخواهد کرد بلکه عزم مردم را جزم‌تر می‌کند.

نماینده مردم اردبیل ،نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدرفتاری سران بحرین با علمای شیعه تصریح کرد: مردم مسلمان منطقه برای علما احترام زیادی قائل است و اجازه تعدی به علما را نخواهند داد.

حقیقت پور در پایان اظهار داشت: دولت بحرین باید از این موارد درس بگیرد و به نظر می‌رسد که این اقدامات تلاش‌های مذبوهانه‌ای است تا مردم را ساکت کنند اما مطمئنا جواب نخواهند گرفت.

گفتنی است دولت بحرین روز گذشته بار دیگر نسبت به آنچه که دخالت ایران در امور داخلی این کشور خواند، اعتراض کرد.

ناراحتی دولت بحرین از ایران بیشتر ناشی از انعکاس اعتراضات داخلی این کشور در رسانه‌های ایرانی به ویژه شبکه عربی برون مرزی "العالم" است، با توجه به بایکوت خبری اعتراضات بحرین از سوی رسانه‌های مطرح عربی و غربی، هم اکنون تنها شبکه العالم است که با انعکاس اعتراضات مردمی در بحرین و صدای مخالفان این کشور، تبدیل به رسانه‌ای شده که مورد توجه معترضان به ویژه شیعیان بحرین است./س

برچسب ها: اردبیل ، احترام ، مردم ، منطقه ، به ، علما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.