سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از استقبال مخاطبان در جشنواره فیلم فجر؛

سایت فیلم "خسته نباشید" در معرض دید علاقه مندان

سایت و پوستر فیلم "خسته نباشید" به كارگردانی محسن قرائی در دسترس علاقه مندان قرار دارد و مخاطبان می توانند عكس ها و اطلاعات فیلم را از طریق سایت مشاهده كنند.

به گزارش باشگاه خربنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم «خسته نباشید» به كارگردانی محسن قرایی و به تهیه‌كنندگی سیدرضا میركریمی و سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری، نیمه دوم امسال در سینماهای كشور اكران خواهد شد. 
این فیلم كه در سی و یكمین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال بسیار خوب مردم و منتقدان قرار گرفت درباره‌ی زوجی جهانگرد است كه درگیر اختلافی با یكدیگرند و در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشكل برمی‌خورند. 
بازیگرانی همچون غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی فرید، فرزاد باقری، رویا افشار، ‌نگار حسن‌زاده، یدالله شادمانی، ‌بونا الخاص، علی نفیسی و‌ دانیال محمودی‌آبادی ایفای در فیلم "خسته نباشید" نقش داشته‌اند. 
دیگر عوامل فیلم نیز عبارتند از: محمد رضایی‌راد (فیلم‌نامه‌نویس)، اشكان اشكانی (مدیر فیلمبرداری)، سعید بجنوردی (صدابردار)، محمود دهقانی (چهره‌پرداز)، ایرج رامین‌فر (طراح صحنه و لباس) و سپیده عبدالوهاب (تدوین)، رضا مرتضوی (موسیقی) و آرش قاسمی(صداگذار). 
سایت رسمی این فیلم به آدرس www.khastenabashid.com برای عموم علاقه‌مندان در دسترس است./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.