سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

ماه رجب دروازه ورود به سعادت بشری است

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان کردستان با اشاره به فضیلت ماه رجب، گفت: ماه رجب را فرصتی مغتنم برای تکامل اخلاقی وتزکیه نفس و خودسازی افراد ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، روحی این ماه را فرصتی مناسب برای تکامل اخلاق انسان و سعادت بشری دانست و گفت: کسانی که هوشیارند و به فکر رسیدن به سعادت آخرت هستند از این فرصت های ارزشمند بهترین استفاده را برده و در این ایام پر برکت به تهذیب نفس و خودسازی می پردازند.
وی افزود: ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و این شرافت و ارزش بدان دلیل است که این ماه یکی از ماههای حرام و یکی از زمانهای ویژه‌ دعا است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کردستان اضافه کرد: در این ایام ملائکه و فرشتگان خداوند بر زمین فرود می آیند و عبادت و نیایش به در گاه خداوند در این ایام شریف از فضیلت ویژه ای بر خور دار است.
وی بابیان اینکه همواره بزرگان بر روزه گرفتن در این ماه تاکید کرده اند، افزود: در اهمیت و فضیلت روزه گرفتن در این ماه روایات متعددی نقل شده است که همگی بر این مسئله حکایت دارد که مسلمانی که در این ماه روزه بگیرد از اجری بی پایان برخوردار می شودزیرا که ماه رجب از فضایل بالایی برخوردار است./س
برچسب ها: سعادت ، رجب ، روزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.