سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توانمند سازي و ساماندهي سکونت گاههاي استان لرستان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تهیه طرح مطالعاتی ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاههای غیر رسمی محلات هدف شهر دورود با پيشرفت فيزيكي 70 درصد با اعتباری بالغ بر 1050میلیون ریال در دست انجام است.

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طرح مطالعاتی ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاههای غیر رسمی 4محله در شهر برجرود  و 5 محله در شهر خرم آباد تهیه شده است گفت: این طرح ها  با اعتباری  بالغ بر 1350میلیون ریال  به عنوان محلات هدف اتمام و به تصویب ستادهای ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاههای غیر رسمی استان  لرستان رسیده است .
معاون وزیرراه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: تهیه طرح مطالعاتی ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاههای غیر رسمی محلات هدف شهر دورود با پيشرفت فيزيكي 70 درصد با اعتباری بالغ بر 1050میلیون ریال در دست انجام است.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه اظهار داشت: در سال 92 نيز تهيه طرح هاي مطالعات توانمندسازي سكونتگاههاي غير رسمي  شهر هاي كوهدشت و اليگودرز نيز در دست اقدام است.
معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه سال 91 طرح ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاه‌های غیر رسمی‏ شهرهای کرمان، زنجان،‏ سبزوار، ملایر، سقز، کرج، میبد، آمل، زابل، برازجان، خمینی شهر، خرم آباد، بوکان و میاندوآب تهیه و به تصویب ستادهای استانی و شهرستانی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی رسیده‏، افزود: این طرح نیز به استانداران و رئیس ستاد توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی استانهای مذکور جهت اجرا ابلاغ شده است.
 
  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.