سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهر سازی :

بهره برادری از 486 واحد مسکن مهر در بافت فرسوده استان لرستان

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: همزمان با دور چهارم سفر هیأت دولت به استان لرستان486واحد مسکونی دربافت فرسوده ، با استفاده از تسهیلات نوسازی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مجید کیان پور درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه 15 هزار و186 مسکن مهر  در سفر هیات دولت به استان لرستان  افتتاح و بهره براری رسیده است، گفت : از این تعداد 486 واحد مربوط به  بافت فرسوده است. 
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: مهمترین پروژه های انجام شده در سکونتگاههای غیر رسمی شهر خرم آباد در سالهاي اخير می توان به  تملك 260 ملك و احداث و بهره برداري 13 پروژه (خدماتي، اداري ، آموزشي ، ورزشي و ... ) است.
کیان پور در ادامه یاد آور شد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران  احداث شده است. .
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران همچنین از افتتاح سالن ورزشی علی آباد درسکونتگاه غیررسمی  شهر خرم آباد خبر داد و گفت : این سالن ورزشی در محله  علی اباد با اعتباری بالغ بر    5000 میلیون ریال  افتتاح و بهره برداری رسید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.