سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با خداحافظی "فرزاد فرزین" با آلبوم "شلیک"؛

"راه من" "فرزاد فرزین" و اعتقاد قلبی وی/ نخستین حضور "شراره" در کنار "فرزاد فرزین"

"فرزاد فرزین" قطعه "راه من" را بنا به اعتقاد قلبی خویش، به منظور ادای دین به شهدا در کنسرت خود اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، حاضر در کنسرت "فرزاد فرزین" در آخرین روز اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، "فرزاد فرزین" خواننده جوان و خلاق موسیقی پاپ کشورمان، 31 اردیبهشت آخرین کنسرت خود را با محوریت آلبوم "شلیک" در میان استقبال پرشور علاقمندانش برگزاری کرد.
آخرین کنسرت آلبوم "شلیک" "فرزاد فرزین" که به تهیه کنندگی "محمدرضا خانزاده" برگزار شد، با تدارک اتفاق هایی غافلگیر کننده و اجرای تعدادی از قطعه های قدیمی تر و ماندگار، شبی خاطره انگیز را برای طرفداران این خواننده جوان رقم زد.
پیش از آغاز این برنامه، تصاویری از کنسرت های قبلی "فرزاد فرزین" از جمله کنسرت های آبان ماه این خواننده پخش شد که همراه با پخش این کلیپ، نوید انتشار دی وی دی کنسرت های "فرزاد فرزین" به همراه پشت صحنه آنها، به هواداران این خواننده جوان داده شد.
صحنه اجرای "فرزاد فرزین" را پوششی سفید رنگ پوشانده بود که همراه با این دکور و پس از حضور نوازندگان روی صحنه و تمرکز نور بر تک تک آنها، نمایی از "فرزاد فرزین" برای مخاطبان نمایش داده شده و سپس این خواننده جوان با قطعه "عشق منی" روی صحنه ظاهر شد.
"فرزاد فرزین" در ابتدای این کنسرت گفت: این کنسرت، آخرین اجرای سری کنسرت های آلبوم پرخاطره "شلیک" است و تصمیم داریم در این شب با انرژی بسیار، با این آلبوم خداحافظی کنیم.
این خواننده عرصه موسیقی پاپ با یادی از "بهنام صفوی" و "علی اصحابی"، قطعه "هفت سین" را اجرا کرد.
"فرزین" پیش از اجرای قطعه دلنشین "راه من" گفت: قطعه "راه من" به طور کامل مربوط به یک اعتقاد قلبی است و نگاهی به جنگ پشت سر گذاشته ایران دارد.
"یاما کاشانی" و "شاهد صادق پور" میهمانان ویژه فرزین در این کنسرت بودند.
قطعه "شراره" نخستین قطعه ای است که "فرزاد فرزین" آن را خواند و پس از گذشت مدت ها، بیش از اجرای این اثر در کنسرت بهاری خود، گفت: تصمیم دارم نخستین قطعه ای را که انتشار آن مربوط به سال 1383 و همچنین نخستین اثری است که آن را خواندم، با عنوان "شراره" برایتان اجرا کنم و با وجود گذشت 12 سال از زمان تولید اصلی این قطعه که آن را در سال 1380 تولید کردیم، خاطره های جالبی که در این سالها با ما همراه بود با اجرای مجدد این اثر، یادآوری خواهد شد.
همچنین قطعه ماندگار "بچه" اثری بود که طرفداران "فرزاد فرزین" از ابتدای کنسرت آن را درخواست می کردند و در زمان اجرای آن، تمامی سالن یکصدا این خواننده را همراهی می کردند.
"فرزاد فرزین" در بخش پایانی کنسرت خود پیش از اجری قطعه "هموطن" با اشاره به اینکه این اثر را در سال 1384 همراه با تعدادی از دوستان خواننده خود اجرا کرد، با همراهی تعدادی از هموطنانمان از استان های مختلف ایران، حس میهن پرستی را در تمامی ایرانیان حاضر در سالن، پررنگ تر کرد.
"فرزین" در آخرین کنسرت خود پیش از انتشار آلبوم جدیدش، 20 قطعه اجرا کرد که این قطعه ها را "عشق من"، "شورشی"، "دونه دونه"، "بیا بیا"، "هفت سین"، "اون تو نیستی"، "راه من"، "شراره"، "کی میتونه"،‌"دوستت دارم"، "ماه من"،‌"چیکه چیکه"، "دوریت"، "میدونم"، "حس خوب"، "عذاب"‌،‌"تو مال منی"،"باتو"، "بچه" و "هموطن" تشکیل می دهند.
اعضای ارکستر "فرزاد فرزین" به رهبری "امیرمیلاد نیکزاد"، "احمد امین پور" به عنوان نوازنده پرکاشن، "مهرداد معافی" گیتار الکترونیک، "آرمن کشیشی" گیتار اسپانیش، "آرین کشیشی" گیتار باس، "کسرا خدیور" ویلن، "محمدعلی شفیعی"‌پیانو و کیبورد، "انوشیروان تقوی"، "علیرضا کبریایی"، "شهاب شهبازی" اعضای گروه که "زایا سلیمان" سرپرست گروه "شوک" و نوازنده درامز،"ایمان جعفری پویان" ساکسیفون و "علیر ضا میرآقا" به عنوان نوازنده میهمان ترمپت تشکیل می دهند.
گفتنی است،‌ آخرین کنسرت فرزاد فرزین پیش از انتشار آلبوم جدیدش و با محوریت آلبوم پرخاطره "شلیک"، 31 اردیبهشت در دو نوبت 18:30 و 21:45 به تهیه کنندگی "محمدرضا خانزاده" در میان استقبال پرشور علاقمندان موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد./ي2

گزارش از: بهاره کنجکاو فرد.
برچسب ها: فرزاد فرزین ، شلیک ، کنسرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.