سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

آغاز دوره های آموزشی مجریان انتخابات در استان کرمانشاه

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه گفت: دوره های آموزشی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در این استان آغاز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
نریمان محمدی گفت: براساس آیین نامه آموزشی انتخابات، اقدام لازم برای برگزاری دوره های آموزشی اعضای ستاد انتخابات استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان بعمل آمده است و براین اساس دوره های آموزشی در دو بخش ویژه کارشناسان حوزه سیاسی و انتخابات و کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری ها و بخشداری های استان در نظر گرفته شده است.


محمدی گفت: در این دوره های آموزشی که مجموع شامل پنچ دوره است، دست اندرکاران با اصول و قوانین انتخابات، فرآیند برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، مدیریت و برنامه ریزی در برگزاری انتخابات، آگاهی از بسته های نرم افزاری و سخت افزارهای مورد نیاز و چگونگی استفاده از آن ها در انتخابات آشنا می شوند.

وی افزود : همچنین با توجه به اینکه شرکت کنندگان عمدتا در انتخابات های دوره های گذشته شرکت داشته اند از تجربیات لازم برخوردارندو با بحث و تبادل نظر در کلاس های آموزشی ابهامات مراحل مختلف اجرایی انتخابات مرتفع می شود/س

برچسب ها: کرمانشاه ، شورا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.