سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ارس، میزبان تور دوچرخه سواری ایران"آذربایجان"

تور بین المللی دوچرخه سواری ایران "آذربایجان" در بیست و هشتمین دور این رقابت ها بعد از عبور از شهر های تبریز، مراغه، ارومیه و خوی به منطقه آزاد ارس خواهد رسید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تور بین المللی ایران "آذربایجان" همچون دورهای قبلی منطقه زیبای ارس را مقصد روز چهارم خود قرار داده و در چهار خرداد ماه سالجاری بعد از طی مسافت 152 کلیومتری از خوی به جلفا وارد می شود.

مرحله چهارم دور بیست و هشتم تور بین المللی دوچرخه سواری ایران "آذربایجان" با عبور ورزشکاران از خط پایان در مقابل ایستگاه راه آهن جلفا به پایان رسیده و مرحله پنجم صبح روز یکشنبه پنجم خردادماه با طی مسافت 191 کیلومتری از جلفا به سمت شهر تبریز آغاز خواهد شد.

بیست و هشتمین دور تور بین المللی دوچرخه سواری ایران "آذربایجان" با حضور 14 تیم خارجی از کشورهای الجزایر، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، آلبانی، هنگ کنگ، ازبکستان، اکراین، چک، صربستان، چین، آلمان، مالزی و دو تیم از ترکیه و پنج تیم مطرح داخلی از اول الی شش خرداد ماه سالجاری برگزار می شود.

بر این اساس این رقابت ها که با حضور 152 نفر رکابزن و 206 نفر کادر فنی و اجرایی برگزار خواهد شد تیم های پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ارومیه، آینده و تیم آینه زمانی در مسیری 888 کیلومتری با رقبای خارجی خود رقبات خواهند کرد.

همچنین میهمانانی از کشورهای انگلستان، مالزی، فرانسه و هلند بعنوان مشاور فنی، نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، نماینده شرکت وترو کورس و داور بین المللی و رسمی (UCI) در این تور حضور خواهند داشت.

گفتنی است :تور بین المللی دوچرخه سواری ایران "آذربایجان" که در رده بندی جهانی بالاترین درجه بین تورهای آماتور جهان را دارا است در روز نخست این رقابت ها از تبریز به سمت مراغه به مسافت 128 کیلومتر، روز دوم با طی مسافت 194 کیلومتر از مراغه به سمت ارومیه، روز سوم بعد از طی 122 کیلومتر از ارومیه به سمت خوی و روز چهارم نیز بعد از طی مسافت 152 کیلومتر از خوی به سمت منطقه آزاد ارس حرکت خواهد کرد. مرحله پایانی این رقابت ها روز دوشنبه شش خرداد با طی مسافت 100 کیلومتری از پیست اسکی سهند به سمت داخل شهر تبریز برگزار می شود./ب

برچسب ها: ارس ، تور ، دوچرخه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.