سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رأفت: دايي به خانه خودش برگشته و موفق مي شود/دايي بايد دنبال كريمي برود و او را برگرداند

مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي دايي انتخاب كميته فني است و دايي به خانه خودش برگشته و در پرسپوليس موفق مي شود.

پايان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ به هر حال علي دايي را كميته فني پرسپوليس انتخاب كرده است، محمد مايلي كهن و منصور ابراهيم زاده هم جزو گزينه هاي كميته فني بودند كه مايلي كهن از پرسپوليسي هاي اصيل است و زحمات زيادي براي اين تيم كشيده و ابراهيم زاده هم يك مربي بي حاشيه، فني و سالم است كه در نهايت دايي انتخاب شد.
علي به خانه خودش برگشته و قبلاً هم در اين تيم بوده و به نظر من در پرسپوليس موفق مي شود.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپوليس افزود: همه اين انتخاب را تأييد مي كنند و طرفداران هم دايي را دوست دارند، حضور دايي طراوت و شادابي را به پرسپوليس مي آورد و همه بايد دست به دست هم دهيم و از او حمايت كنيم تا موفق شود، رويانيان در باشگاه پرسپوليس واقعاً زحمت مي كشد و در بخش اقتصادي خيلي به پرسپوليس كمك كرده است، حضور دايي هم انگيزه را به باشگاه و بازيكنان مي دهد تا با تمام وجود در خدمت تيم باشند و براي موفقيت پرسپوليس در فصل جديد تلاش كنند.

وي ادامه داد: پرسپوليس دو سال است كه نتيجه نگرفته و فكر نكنم اين مسئله روي دايي فشار بياورد به هر حال فوتبال همين است و فراز و نشيب زياد دارد شرايط پرسپوليس در فصل قبل فرق مي كرد چون مانوئل ژوزه خيلي دير به تيم اضافه شد و نتوانست تفكرات خودش را در پرسپوليس پياده كند البته ژوزه مربي خوب و بزرگي بود و زمان كافي براي كار كردن در پرسپوليس نداشت، تنها كمك ژوزه به پرسپوليس حضور نيلسون در تيم بود. نيلسون جسارت و شجاعت خاصي دارد و حضورش درون دروازه براي پرسپوليس نعمت بود و در نتايجي كه پرسپوليس در نيم فصل دوم گرفت، نيلسون نقش كليدي داشت.

مهاجم سابق پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس الآن 2 سال است كه نتيجه نگرفته و با وجود علي دايي بهتر نتيجه خواهد گرفت چون علي آدم باهوش، قوي و زرنگي است و با حاشيه بزرگ شده و بلد است حاشيه ها را چطور جمع كند، با توجه به علاقه هيئت مديره و كميته فني به دايي، او مي تواند در پرسپوليس موفق شود.

رأفت تصريح كرد: پرسپوليس تيم بزرگي است و بايد با افكار و ديد بزرگ در اين تيم كار كرد، پرسپوليس مي تواند ناكامي هاي دو فصل قبل را جبران كند چون از نظر آماري پرسپوليس ضعيف ترين نتايج را در سال هاي اخير كسب كرده و بايد تلاش كنند تا اين نتايج ضعيف را جبران كرده و پرسپوليس را به جايگاه اصلي اش برگردانند.

وي در مورد سرنوشت علي كريمي در پرسپوليس گفت: علي کریمی همدوره و همبازي دايي بوده و وجود او در پرسپوليس نعمت است مگر اينكه خودش خداحافظي كند، به نظر من علي كريمي مي تواند برگردد و به تيمش كمك كند چون حضورش براي تيم يك نعمت است، كريمي زحمات زيادي در فوتبال ايران و به خصوص در پرسپوليس كشيده و بعد از ناكامي پرسپوليس در فينال جام حذفي، روي تعصب خاصي كه دارد و ناراحتي آن حرف ها را زد.

رأفت در پايان گفت: من اگر جاي علي دايي بودم، تمام مسائل و مشكلات قبل را فراموش مي كردم و دنبال كريمي مي رفتم چون وجودش در پرسپوليس نعمت است به نظر من پرسپوليس به يك بازيكن بزرگ نياز دارد و خود دايي مي تواند از كريمي بخواهد كه برگردد، چون هدف موفقيت پرسپوليس است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.