سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستين جشنواره ملى هفته معدن

نخستين جشنواره ملى هفته معدن ، اول خرداد ماه سال 92 در سازمان زمين‌شناسى و اکتشافات‌معدنى کشور برگزار مى‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،تبیین جایگاه و نقش واقعی معدن و صنایع معدنی در اقتصاد و توسعه پایدار كشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است. 
همچنین استاندارد سازی فرایند انتخاب بهترین های معدن و صنایع معدنی، تجلیل از نخبگان معدنی، یكپارچه سازی توان مدیریتی كارشناسان داخلی و حركت به سمت خودكفایی در بخش معدن و صنایع معدنی از دیگر اهداف این جشنواره بشمار می رود. 
بر اساس این گزارش بررسی و تبادل نظر در خصوص مهمترین چالش های بخش معدن و صنایع معدنی ، ثبت تجارب و مشكلات این بخش و همچنین دستیابی به راهكارهای اجرایی و ارایه توصیه ها به مراجع تصمیم گیری و اجرایی، مدیران ارشد و كارشناسان به منزله دیگر برنامه های پیش بینی شده این جشنواره محسوب می شود.
لازم به ذکر است تجليل از چهار استاد و چهار دانشجوى نمونه رشته مهندسى معدن، چهار دانشگاه، تقدير از سه کارگر نمونه بخش خصوصى به انتخاب خانه معدن ايران و سه کارگر نمونه نمونه به انتخاب ايميدرو و شرکت تهيه و توليد مواد معدنى ايران از ديگر برنامه‌هاى نخستين جشنواره ملى هفته معدن است.
يادآور مى‌شود؛ در برگزارى نخستين جشنواره ملى معدن دستگاه‌هايى از جمله سازمان زمين‌شناسى و اکتشافات‌معدنى کشور، معاونت امور معدن و صنايع معدنى وزارت صنعت، معدن و تجارت، ايميدرو، شرکت تهيه و توليد مواد معدنى ايران، شرکت ملى صنايع مس ايران، خانه معدن ايران، شبکه معدن ايران، سازمان نظام مهندسى معدن و برخى از دانشگاه‌ها و همچنين تعدادى انجمن‌هاى غيردولتى همکارى دارند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.