سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

اساس قدرت و استقلال هر کشور توجه به علم و پژوهش است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی خراسان شمالی گفت: امروز پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از مهم ترین سازمان های کاربردی، حجم وسیعی از آموزش در کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، نژادحسین در مراسم افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست شیروان ، افزود: راه اندازی این مراکز یکی از عوامل اساسی برای توسعه کار آفرینی و اشتغال زایی به شمار می رودو ایجاد مراکز علم و فناوری می تواند در حوزه اقتصاد، کشاورزی و تجارت، رونق ویژه ای برای استان فراهم کند.

رییس مرکز پارک علم و فناوری استان هم گفت: پارک های علمی و فناوری ابزاری برای تولید ثروت هستند و برای کشورهایی که به دنبال رشد و توسعه اند/ثروت، اشتغال و چرخه تولید را فراهم می کند.

پیله ورافزود: کارآفرینان به واسطه پارک ها و مراکز رشد می توانند و از قابلیت ها و امکانات موجود باید نهایت استفاده را ببرند.

وی گفت: شهرستان شیروان قطب کشاورزی و از استعدادها و ظرفیت بالا در این زمینه برخوردار است و با راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست زمینه را برای استفاده از ظرفیت های منطقه شتاب می بخشد.

مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست شیروان بازیربنای 110 مترمربع و اعتبار2 میلیارد ریال در یکی از واحدهای دانشگاه علمی کاربردی شیروان راه اندازی شد./س

برچسب ها: علم ، قدرت ، استقلال ، پژوهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.