سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

انتخابات شهرستان پردیس فاقد خرید و فروش رأی

فرماندار شهرستان پردیس گفت: انتخابات شهرستان پردیس فاقد خرید و فروش رأی خواهد بود و به خوبی با هر حاشیه‏ احتمالی برخورد خواهیم کرد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برای روز انتخابات در این منطقه، سناریوهایی در مرحله طراحی داریم.

وی ادامه داد: لازم است تا از حمایت‏ ها و کمک‏ های دادستان شهرستان پردیس قدردانی شود؛ چراکه همکاری خوبی برای ساماندهی انتخاباتی در شهرستان داشتند و در مواردی که برای روز انتخابات پیش ‏بینی شده است نیز باید دستور مقام قضایی را داشته باشیم که در دست پیگیری است.

بیگدلو اضافه کرد: با توجه به اخباری که از دوره ‏های قبل داده‏ اند، این موضوع در منطقه رواج داشته و سعی ما بر این است که این مسائل را به حداقل ممکن برسانیم.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: تمام تلاش ما این است که مسائل حاشیه ‏ای را به حداقل برسانیم تا زمینه حضور عادلانه و رقابت سالم بین همه کاندیداها وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: باید دانست که خرید و فروش رأی خلاف قانون است؛ اما همیشه در انتخابات، حاشیه ‏ها جایی کم‏ رنگ و جایی پر رنگ است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به اینکه پردیس امسال نخستین تجربه شهرستان شدن و اولین انتخابات مستقل را دارد، فعالیت‏ ها با قوت پیگیری می ‏شود و امیدواریم بتواند به خوبی این تجربه را پشت سر بگذارد.

بیگدلو اضافه کرد: در جلسات اعلام کرده ‏ایم که قانون باید رعایت شود و بعد از تأیید صلاحیت نهایی نیز در نشست ‏هایی که با تمام کاندیداها خواهیم داشت، سعی می ‏کنیم موارد قانونی را به طور کامل و شفاف به کاندیداها اعلام شود تا جای هیچ‏ گونه شک و تردید و ابهامی باقی نماند./س


برچسب ها: انتخابات ، پردیس ، خرید ، فروش ، رای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.