سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نبود نقشه جامع و راه از مشکلات گذشته نهاد تعلیم و تربیت کشور بود

رئیس آموزش و پرورش دماوند گفت: نبود نقشه جامع و راه یکی از مشکلات گذشته نهاد تعلیم و تربیت کشور بود.

سید قاسم حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: نبود برنامه منسجم تعلیم و تربیت منجر به آن می شد که معلمان هر یک به سلیقه خود در انجام وظیفه آموزش گام بردارند.

وی ادامه داد:آغاز راه سیر تحول در آموزش و پرورش قرار داریم و بدون شک در این سند محوریت با معلم به عنوان مؤثرترین فرد در مأموریتهای نظام تعلیم و تربیت برده شده و بزرگترین سرمایه در این مجموعه است.

حسینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سالهای پیش با جدیت درباره تحول در آموزش و پرورش مطالبه داشتند و اینکه فرمودند آموزش و پرورش یک طرف و همه دستگاه‌های اجرایی در طرف دیگر قرار دارد، اهمیت و ارزش آموزش و پرورش را بیان کردند.

رئیس آموزش و پرورش دماوند افزود: بزرگترین کار برای ارتقای معلمان اجرای سند تحول بنیادین است و با ابلاغ سیاستهای رهبری به زودی شاهد اجرای موفق این سند در آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی ادامه داد: سال گذشته سه دانش آموز در موارد درسی، ورزشی و پرورشی در دماوند تشویق شدند که در سال جاری این رقم 20 درصد افزایش داشته است.

حسینی تصریح کرد: بزرگترین کار برای ارتقای معلمان اجرای سند تحول بنیادین است و با ابلاغ سیاستهای رهبری به زودی شاهد اجرای موفق این سند در آموزش و پرورش خواهیم بود.

رئیس آموزش و پرورش دماوند اضافه کرد: در این طرح تحول بنیادین تمامی ابعاد نظام تعلیم و تربیت براساس نیاز روز مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از مشکلات گذشته نهاد تعلیم و تربیت کشور در برنامه های جامع این سند برطرف شده است./س


برچسب ها: نقشه جامع ، تعلیم ، تربیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.