سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید کارشناسان بر لزوم خروج انگليس از اتحاديه اروپا

سياستمدار انگليسي بر لزوم خروج انگليس از اتحاديه اروپا تاکيد کرد تا از تکرار بحران کشورهايي همانند يونان در انگليس جلوگيري شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشاتودي ؛ نايگل فاراژ رهبر حزب مستقل انگليس در گفتگو با اين شبکه گفت: عضويت در اتحاديه اروپا به ضرر اقتصاد انگليس است. انگليس بايد هرچه سريعتر از اتحاديه اروپا جدا شود. اقدام انگليس در خودداري از پيوستن به منطقه يورو و واحد پولي مشترک اروپا(يورو) اقدامي سنجيده بوده است.

اگر انگليس به يورو ملحق مي شد با همان مشکلي مواجه مي شد که الان کشورهاي حوزه درياي مديترانه با آن مواجه هستند. باتوجه به اختلافهايي که در ميان کشورهاي اروپايي وجود دارد رسيدن آنها به يک اتحاديه واحد سياسي امکان پذير نيست.

 در اين ميان بايد به اقدامات ديويد کامرون نخست وزير انگليس درباره همه پرسي درخصوص عضويت انگليس در اتحاديه اروپا توجه داشت. کامرون برخلاف وعده هاي مطرح شده نمي خواهد در اين زمينه همه پرسي برگزار کند بلکه به دنبال وقت کشي است. بايد پيش از برگزاري انتخابات سراسري در انگليس، همه پرسي مذکور برگزار شود و نه اينکه مطابق گفته دولت، اين کار به پس از انتخابات سال دو هزار وهفده موکول شود.

برچسب ها: انگلیس ، خروج ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.