سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار زيادي از تروريستها در حومه دمشق

شمار زیادی از افراد مسلح تروریست از جمله تعدادی از اعضای جبهه تروریستی النصره وابسته به شبکه القاعده در ریف دمشق ، درعا و حلب کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ؛ نیروهای ارتش سوریه اعضای باندهای تروریستی را در شمال منطقه برزه و مزارع اطراف آن در ریف دمشق تعقیب کردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و شماری نیز زخمی شدند . شماری از کشته ها از تک تیراندازان جبهه النصره بودند . همچنین عمر عزیزی از تک تیراندازان گروهک تروریستی موسوم به نوادگان رسول ، حمدان لباد و زیاد محاین از جبهه النصره کشته شدند.

یگانهایی از ارتش سوریه شمار دیگری از تروریستها را در محله برزه به محاصره در آوردند و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند .نیروهای ارتش به محل تجمع باندهای مسلح و مهمات و اسلحه آنها در مزارع عالیه در منطقه دوما ، عدرا ، حجیره ، زبدانی ،حرستا ، جوبر و نبک در ریف دمشق یورش بردند و شماری از آنها را کشتند و زخمی کردند.

در درعا نیز نیروهای ارتش به باندههای تروریستی مسلح در محله های درعای بلد ، تل المطوق ، سحم الجولان ، حیط ، نافعه ، شریف ، شجره ، تل المحص ، تقاطع عالیه ، تسیل ، جمله و معربه در ریف درعا یورش بردند که شماری از آنها کشته و زخمی شدند. تعدادی از تروریستها شناسایی شدند و شماری از آنان از اعضای جبهه النصره بودند.

در حلب نیز نیروهای ارتش سوریه حمله باندهای تروریستی را به زندان مرکزی حلب دفع کردند و شمار زیادی از آنها را کشتند و یک سایت موشک انداز و سه دستگاه خودروی حامل سلاح و یک دستگاه خودروی مجهز به تیربار دوشکا را منهدم کردند .شمار دیگری از تروریستها در لیرمون ، شیخ مقصود ، بستان القصر در شهر حلب کشته شدند و تجهیزات جنگی آنها از جمله یک دستگاه خودروی زرهی منهدم شد .

برچسب ها: درعا ، تروریست ، حلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.