سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشیار:

رکاب زنان تیم دانشگاه آزاد با اسم تیم ملی امید راهی مسابقات می شود

دبیر هیئت دوچرخه سواری تبریز گفت: پس از تصمیم مدیر کل دانشگاه آزاد، اين تيم از حضور در در میادین رقابتی دوچرخه سواری منع شد.

ناصر هوشياري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از تصميم گيري مدير کل دانشگاه آزاد، اين تيم به تور بين المللي اعزام نمي شود اما مسئولان فدراسيون اعلام کردند، رکابزنان این تیم را در غالب تیم منتخب امید، راهی این رقابت ها مي کند و همچنين عنوان داشته که فدراسيون دوچرخه سواري از تیم ملی امید حمایت کامل مالی مي کند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان تبریز در خصوص تیم های شرکت کننده در تور بین المللی آذربایجان افزود: 19 تیم در این رقابت ها شرکت دارند که شامل 13 تیم خارجی و 6 تیم داخلی می باشد که اين مسابقات در مسافت 888 کیلومتری در 6 مرحله برگزار خواهد شد.

هوشیار خاطرنشان کرد: رکابزنان تیم ها در بهترین هتل تبریز اسکان دارند و بهترین تصمیمی را که در این دوره از رقابت ها گرفته شد، جدا کردن محل اسکان رکابزنان با کادر فنی تیم ها می باشد.

وي در پایان افزود: بهترین تیم در این تور از مرحله پنجم به بعد مشخص خواهند شد چون برنامه ریزی سطح این مسابقات از سبک به سنگین است و در انتها بهترین تیم قهرمان این تور بین المللی خواهد شد./مح

برچسب ها: رکاب زن ، دوچرخه ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.