سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجریان انتخابات دارای کارت هوشمند و امضای دیجیتال می شوند/ 4 میلیون و 700 شناسنامه از سال 89 برای مردم صادر شد

حدود 500 هزار نفر از افرادی که مرتبط امر انتخابات هستند کارت هوشمند ملی و امضای دیجیتال دارند که اطلاعات مربوط به انتخابات که تا به حال فیزیکی ارسال می شد را الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال کشور در جمع خبرنگاران گفت: اولین اقدام ما در سال جاری که مصادف با موضوع انتخابات است پاسخ گویی به داوطلبین شورای شهر و روستا، مجلس خبرگان و ریاست جمهوری است که تا کنون 300 استعلام را پاسخ داده ایم که 112 استعلام در ارتباط با مجلس شورای اسلامی 28 نفر مجلس خبرگان، و 78 نفر ریاست جمهوری است.

محسن کرمی در جمع خبرنگاران گفت: در تمامی 600 اداره ای که در سطح کشور داریم اطلاعیه های متعددی صادر شده و در هفته انتخابات خدمت رسانی به مردم در اسرع وقت صورت می گیرد و مشکلات شناسنامه و کارت ملی که داشتن این دو سند مهم است در دفاتر ثبت احوال حل می شود.

وی تصریح کرد: در ارتباط با صدور شناسنامه های مکانیزه 4 میلیون و 700 شناسنامه برای مردم از سال 89 صادر شده اما به جهت محدودیت هایی که وجود دارد قرار شد برای طیفی از مردم از جمله افراد 15 سال به بالا  و نوزادان در اولویت قرار بگیرد./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.