سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

خلق حماسه سیاسی مرهون مشارکت گسترده مردمی در آن است

استاندار زنجان در نشست اعضای ستاد انتخاباتی شهرستان ابهر پذیرفتن مسئولیت برای برگزاری انتخابات را یک توفیق بزرگ دانست و گفت: باید نقش در یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای سیاسی کشور را قدر دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان 

 رئوفي نژاد عنوان گرفتن سال را با حماسه سیاسی دیگر شاخص برجسته انتخابات این دوره با انتخابات گذشته اعلام کرد و افزود: هر چند در انتخابات گذشته هم بر مشارکت گسترده مردم تاکید می‌شد ولی در هیچ مقطعی عنوان حماسه به خود نگرفته بود.

وي شرایط ویژه کشور در داخل و نظام بین‌الملل را دیگر ویژگی متفاوت انتخابات پیش‌رو با انتخابات‌های گذشته عنوان کرد و ادامه داد:حساسیتی در داخل و محیط بیرون به وجود آمده است که همه متوجه جمهوری اسلامی است.

استاندار زنجان شاخص خلق حماسه را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها درصد آرای ریخته شده به صندوق‌ها دانست و ادامه داد: یادمان باشد که مشارکت این دوره باید با دوره قبلی متفاوت باشد تا عنوان حماسه به خود بگیرد.

رئوفی‌نژاد با تاكيد بر ضرورت بهره‌گیری از همه امکانات برای ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات و خلق حماسه تصريح كرد:هر چند برخی اقدامات در این عرصه وظیفه قانونی است ولی باید متوجه بود که خیلی از این اقدامات یک وظیفه دینی و ولایی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمييت انتخابات شوراها خاطر نشان كرد: در سه دوره انتخابات شوراها کشور تجربیات متفاوتی داشته است به طوری که برخي شوراها عامل موفقیت و برخی به مشکلات افزوده است./س

برچسب ها: خلق ، حماسه ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.