سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام 290 نفر در سایت جوان برتر ایرانی خارج از کشور

قائم مقام دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و دبیر ستاد جشنواره جوان برتر ایرانی خارج از کشورگفت: تاکنون بیش از 290 نفر در سایت مربوطه جوان برترخارج از کشور ثبت نام کرده¬اند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی شعبانی قائم مقام دبیر کل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و دبیر ستاد جشنواره جوان برتر ایرانی خارج از کشور با اعلام ثبت‌نام بیش از 290 نفر در سایت این جشنواره گفت: از این تعداد 192 پرونده دارای مستندات کامل بودند که مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت. بیشترین شرکت‌کنندگان را در حوزه‌های علوم، فناوری‌های نوین و علمی و پژوهشی هستند.  
دبیر ستاد جشنواره جوان برتر ایرانی خارج از کشور با اشاره به تعداد اندک شرکت‌کنندگان در موضوع‌های توسعه و ترویج زبان فارسی و دفاع و صیانت از حقوق شهروندی ایرانیان خارج از کشور گفت: با توجه به اهمیت زبان فارسی به عنوان یکی از ارکان هویت ایرانی و نیز اهمیت دفاع از حقوق هموطنان و اتباع ایرانی در سراسر جهان و همچنین با توجه به تاکیدات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، این موضوع‌ها در محورهای جشنواره گنجانده شده است. امیدواریم در سال‌های آتی شرکت‌کنندگان بیشتری در دو محور یاد شده داشته باشیم.  
وی تصریح کرد: جشنواره جوان ایرانی برتر مقیم خارج از کشور با معرفی جوانان برتر خارج از کشور در 10 موضوع اقتصادی، علمی و پژوهشی، دین، معارف و اخلاق اسلامی، فناوری‌های نوین، اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد، فرهنگ و هنر، رسانه، ورزش، توسعه و ترویج زبان فارسی و دفاع از حقوق شهروندی ایرانیان برگزار می‌شود./ف
برچسب ها: ثبت ، سایت ، جوان ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.