سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

شرکت نفت گچساران پنج عنوان استاندارد جهانی و بین المللی کسب کرد

رییس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت پنج عنوان استاندارد جهانی و بین المللی کسب کرد.

 ˈفیض الله فروغی زادهˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج  ، هدف از برگزاری این همایش را آموزش مبانی بهداشت عمومی ، اصول بهداشت محیطی ، راههای پیشگیری از آلودگی و بهداشت مواد غذایی برای پرسنل مرتبط عنوان کرد.
وی استاندارد سازی سلامت و ایمی در صنعت نفت را یک امر مهم خواند و تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تا کنون پنج علامت استاندارد جهانی و بین المللی را کسب کرده است.
رییس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران کسب استاندار ˈایزو 9001- 2008ˈ و ˈایزو TS 2900 - 210ˈ در مدیریت کیفیت و استاندارد بین المللی ایزو ˈ18001 - 2004ˈ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای را از عمده دستاوردهای صنعت نفت گچساران عنوان کرد.
وی دستیابی به استاندارد بین المللی مدیریت زیست محیطی ایزو ˈ14001- 2004ˈ و استاندارد سیستم مدیریت انرژیˈ 500001 ˈ را از دیگر عنوان های مهم استاندارد سازی صنعت نفت گچساران ذکر کرد.
فروغی زاده تاکید کرد: با دستیابی به استاندارد های متعدد جهانی، ضریب خطا و پرت نیرو و انرژی و آلودگی زیست محیطی در شرکت بهربرداری نفت و گاز گچساران به حداقل ممکن کاهش یافته و نحوه کار و تولید در این شرکت با سنجش جهانی مطابقت دارد./س
برچسب ها: شرکت ، نفت ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.