سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تعیین 164 شعبه اخذ رأی در اندیمشک/ انصراف 22 کاندیدا از ادامه رقابت انتخاباتی

فرماندار اندیمشک گفت: 164 شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان اندیمشک تعیین شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، خداداد محمدی اظهار کرد: در این شعب، 294 صندوق آرای مردم اندیمشک را جمع‌آوری می‌کنند و شش هزار و 700 نفر بر برگزاری انتخابات نظارت دارند و تأمین امنیت روز 24 خرداد را در شهرستان اندیمشک عهده‌دار خواهند بود.

وی افزود: در مجموع در شهر اندیمشک 107 نفر نامزد انتخابات  شورای اسلامی شدند و در چم کلک 31 نفر، آزادی 16 نفر، حسینیه 22 نفر، بخش مرکزی 73 نفر، بیدروبه 20 نفر و بخش الوار 152 نفر کاندیدای شورای شهر و روستا شده‌اند.

فرماندار اندیمشک در ادامه با بیان اینکه از مجموع ثبت نامی‌ها 24 نفر توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شده‌اند، اذعان داشت: 22 نفر نیز از ادامه رقابت در شورای شهر و روستا اعلام انصراف کردند.

وی در رابطه با زمان آغاز تبلیغات کاندیداها گفت: این تبلیغات از هشت روز قبل از زمان اخذ رأی آغاز می‌شود و تا 24 ساعات قبل از رأی‌گیری ادامه دارد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: از همه کاندیداهای فعال عرصه انتخابات شورای شهر و روستا درخواست می‌شود با ایجاد فضای سالم تبلیغاتی در موعد تبلیغات، شور انتخاباتی را بالا برده و در خلق حماسه سیاسی نقش مفیدتری داشته باشند./س
برچسب ها: تعیین ، شعبه ، اخذرای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.