سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با برنامه هاي شاخص راديو گفتگو

معاونت صدا گلچيني از برنامه هاي راديو تهران را تحت عنوان "شاخص" معرفي كرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با توجه به تعدد شبكه ها و برنامه هاي اين معاونت 1061 عنوان برنامه به مدت 483 ساعت به صورت روزانه به روي آنتن مي رود. معاونت صدا 4056 برنامه را در هفته پخش مي كند .

 
از اين رو شبكه راديويي تهران برنامه هاي شاخص خود را اينگونه معرفي كرد:

 

"تاريخ معاصر" ساعت 13:30 روزهاي زوج زواياي پنهان سياسي  اجتماعي دوران پهلوي، مشروطيت و انقلاب اسلامي را بررسي مي كند.

 

راديو گفتگو روز هاي جمعه برنامه ساعت 13:30 با هدف واكاوي مباني فكري و ارزشي انقلاب "جستار" و ساعت 19:00 با گفتگويي ويژه با خانواده هاي چهره هاي برتر سياسي با برنامه "يك پذيرايي ساده"  با شنوندگان همراه مي شود .

 

روشنگري در فرآيندهاي بازار با نگاهي به موضوعاتي چون سرمايه، توليد، توزيع و... توسط كارشناسان اقتصادي ساعت 14 با برنامه "بازار و واكاوي ابعاد پنهان فيلم هاي مستندي كه به سياهنمايي پرداخته اند ساعت 21:00 روزهاي چهارشنبه به روي آنتن مي رود.

 

"الگوي مهر" ساعت 16:00 با ارائه الگوي زن اسلامي- ايراني با رويكرد اجتماعي، فلسفي، مناظره اقتصادي"فرصت" با تاكيد بر اختلاف نظرات اقتصادي و رويكردهاي مختلف در مباحث نظري و عملياتي ساعت 17:00 و "زندگي ايراني" با تحليل مباني زندگي اسلامي-ايراني و ارائه الگوي مطلوب زندگي روزهاي دوشنبه از راديو گفتگو پخش خواهد شد.

 

با توجه به شعار سال 92 ويژه برنامه "حماسه "  را مي توانيد  ساعت 16:00 روز سه شنبهبشنويد.

 

"رهيافت" تازه ترين مسائل جهان اسلام را ساعت 16:00 روز پنجشنبه و "رهنما" با ارائه الگوي سياسي ، اخلاقي، عبادي و با رويكرد بررسي انديشه هاي امام خميني  را ساعت 21:00 همين روز به روي آنتن مي برد.

 

"مناظره سياسي" با هدف تحليل و نقد رويدادهاي كلان و بنيادي سياسي ساعت 17:00 روزهاي شنبه و يكشنبه از راديو گفتگو پخش مي شود.

 

 تازه ترين مسائل روز از دريچه نگاه كارشناسان و مسئولان ساعت 20:00 روزهاي شنبه تا پنجشنبه در برنامه "گفت و گوي روز" تحليل خواهد شد.

 

جريان هاي ورزشي نيز ساعت 21:00 روزهاي شنبه با برنامه "ورزش بدون ويرايش" به روي آنتن مي رود.

 

"افسون" روز يكشنبه ساعت 21:00 به نقد و بررسي محتوايي برنامه هاي ماهواره اي با هدف مقابله با جنگ نرم مي پردازد./ي2

برچسب ها: رادیو ، گفتگو ، شاخص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.