سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجدآرا: مربیان ورزش صبحگاهی کشور، شناسنامه دار می شوند

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: کلیه مربیان ورزش صبحگاهی بوستان ها، ضمن دریافت کارت شناسائی، شناسنامه دار شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دراین مراسم که باحضور بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک در انفورماتیک ستاد مشترک ارتش برگزار شدعلی مجدآرا در جریان مراسم تجلیل از مربیان ورزش صبحگاهی بوستانهای تهران افزود: فدراسیون در نظر دارد تا مربیان سایر استانهای کشور را نیز شناسایی و مورد تجلیل و شناسنامه دارنماید.

وی از جریان دقیق دستورالعمل نحوه اجرای ورزش روزانه توسط مربیان متعهد و دلسوز خبر داد و گفت: فدراسیون در سالجاری برنامه های مهمی را در نظر گرفته که می توان به نیم بها شدن بیمه ورزش همگانی عمومی ورزشکاران تحت پوشش این فدراسیون و حضور کلیه ورزشکاران ورزش صبحگاهی با معرفی مربی مربوطه در دوره های مربیگری فدراسیون به صورت رایگان اشاره کرد.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ازتهیه و در دسترس قرار گرفتن کتاب ورزشهای منسوح و استاندارد جهت همه سنین و صنوف گفت و ادامه داد: کلیه پارکها و سازمانها در طول سال ارزیابی و بهترین ها معرفی می شوند.

علی مجدآرا بر ضرورت مدیریت همگانی در ورزش همگانی در پارکها تاکید کرد و نقش شهرداری ها، نیروی انتظامی و فدراسیون را در این ارتباط، اثرگذار و تعیین کننده دانست.

وی اعمال برنامه های فرهنگی را توسط مربیان، یک نیاز جدی دانست و گفت: کلیه مراحل ورزش در پارکها و بوستانها برای عموم رایگان است و تلاش خواهیم کرد سازمانها و نهادهای مختلف را در تمامی زمینه ها، ساماندهی کنیم.

در این همایش مربیان در دوره بازآموزی شرکت و با علم روز ورزش به مدرسی غلامرضا پارسا آشنا شدند.
گفتنی است درجریان این مراسم، دستورالعمل نحوه اجرای ورزش روزانه (صبحگاهی و عصرگاهی) در اماکن عمومی (پارکها و تفرجگاهای طبیعی و ...) توسط مجدآرا رئیس فدراسیون و افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک رونمایی شد./زر

برچسب ها: ورزش ، همگانی ، شناسنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اسلامي
۱۸:۴۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
سلام . اگر براي ورزش عصرگاهي اداره مربي بخواهيم مي توانيد با ما همكاري كنيد ؟