سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز "سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 92"؛

ادامه بارش ها تا روز پنج شنبه

امروز در استان های تهران، مرکزی، همدان و لرستان در برخی ساعات شدت رگبار باران قابل ملاحظه خواهد بود و همچنین فردا بعدازظهر از شدت بارش ها کاسته شده و بتدریج ابرناکی کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 92" بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی طی دو روز آینده در برخی ساعات در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز، سواحل شمالی و شمال شرق رگبار باران و در پاره ای نقاط همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.


براساس این گزارش، به تناوب رگبار موقتی باران گاهی با وزش باد، رعدو برق و احتمالا تگرگ در استانهای تهران، البرز، مرکزی، شمال لرستان و مناطق مرتفع شرق مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال خراسان رضوی و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین و فردا چهارشنبه"یکم خردادماه 92" در استان های تهران، البرز، مرکزی و زنجان از شدت بیشتری برخوردار است که می تواند موجب آب گرفتگی معابر عمومی  و بالا آمدن رودخانه ها وخسارت به درختان و محصولات کشاورزی  شود.

لازم به ذکر است امروز در استان های تهران، مرکزی، همدان و لرستان در برخی ساعات شدت رگبار باران قابل ملاحظه خواهد بود و همچنین فردا بعدازظهر از شدت بارش ها کاسته شده و بتدریج ابرناکی کاهش می یابد.

شایان ذکر است امروز در منطقه غرب و جنوب غرب وقوع پدیده غبار دور از انتظار نیست و از روز پنجشنبه شرایط نسبتا پایداری در کشور حاکم می شود./س
برچسب ها: باران ، بارش ، تگرگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.