سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نمایندگی ارشاد فعالیت های فرهنگی پردیس را یک دست می کند

دبیر شورای فرهنگ عمومی پردیس گفت : برای سامان دادن به امور فرهنگی و ایجاد یکنواختی در فعالیت های فرهنگی شهرستان پردیس نمایندگی این وزارتخانه کمتر از یک ماه در این شهرستان مستقر خواهد شدو فعالیت های فرهنگی را در این شهرستان یک دست و هماهنگ می کند .

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موئدی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :شهر پردیس پس از برخورداری از گستره جغرافیایی در مختصات کشوری و تبدیل به شهرستان نیاز های متنوعی در شاخه های مختلف دارد و این نیاز ها در حوزه فرهنگی کاملا مشهود است زیرا مکانهای فرهنگی در این منطقه کم هستند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مکانهای فرهنگی وقتی در شهر تاسیس شوند و از این طریق به مردم خدمات ارائه دهند بی شک قشر جوان و علاقه مند به حوزه های مختلف فرهنگی و هنری جذب این مکانها می شوند و استعداد های خود ر در این زمینه ها پرورش می دهند و به صورت طبیعی از آسیب هایی که در جامعه وجود دارد فاصله می گیرند .

دبیر شورای فرهنگ عمومی پردیس اظهار داشت :با استقرار مکانهای فرهنگی در این شهرستان مسئولان شهری می توانند با استفاده از این ابزار های فرهنگی و هنری جامعه را به سمت حرکت در مسیر فرهنگسازی درست هدایت کنند و فرهنگ را تقویت خواههد کرد .

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موئدی زاده در خاتمه با تاکید بر استقرار نمایندگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان پردیس خاطر نشان کرد :برای سامان دادن به امور فرهنگی و ایجاد یکنواختی در فعالیت های فرهنگی شهرستان پردیس نمایندگی این وزارتخانه کمتر از یک ماه در این شهرستان مستقر خواهد شدو فعالیت های فرهنگی را در این شهرستان یک دست و هماهنگ می کند/س 


برچسب ها: ارشاد ، فرهنگی ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.