سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف خودروي رژيم صهيونيستي در القصير

گفته مي شود نيروهاي ارتش سوريه يک خودروي رژيم صهيونيستي را در القصير کشف و مصادره کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار : در حالی که عملیات ارتش سوریه در القصیر همچنان ادامه دارد اخبار غیرموثق حاکی از آن است که نیروهای ارتش این کشور یک دستگاه خودروی دارای پلاک رژیم صهیونیستی را در القصیر تحت سیطره خود درآورده اند.

به گزارش این شبکه : درگیری ها همچنان ادامه دارد و هم اکنون درگیری های شدیدی در مناطق مختلف القصیر بخصوص مناطق شرقی بین طرفین در گرفته است و ارتش سوریه قدرتمندانه وارد این مناطق شد و می کوشد همه منطقه شرق القصیر را به تصرف خود در بیاورد.

در ادامه آمده است: پیش بینی می شود ارتش تا ساعات آینده آزادی کامل مناطق شرقی القصیر را اعلام کند. افراد مسلح هم اکنون در مناطقی از قبیل حمیدیه، عرجون، صالحیه و برخی دیگر از مناطق نزدیک القصیر که برای آنها اهمیت زیادی دارد متمرکز شده اند و ارتش سوریه اعلام کرد نیروهای ارتش پس از سیطره کامل بر القصیر خود را برای ورود به این مناطق آماده می کنند.

وی در ادامه درباره این که آیا از افراد مسلح کسی بازداشت شده است گفت: تعدادی از این افراد خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کرده اند و برخی دیگر نیز از طریق کانال هایی که قبلا حفر کرده اند اقدام به فرار کردند.

اطلاعات غیرموثق حاکی از سیطره ارتش سوریه بر یک خودروی دارای پلاک اسرائیلی است. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این خودرو یا سرنشینان آن در دست نیست و مقامات ارتش سوریه فقط از اسرائیلی بودن این خودرو خبر دادند بنابراین معلوم نیست این خودرو در اختیار افسران اسرائیلی بوده است یا افراد مسلح از آن استفاده می کرده اند.
برچسب ها: کشف ، خودرو ، صهیونیست ، القصیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.