سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهار بی اطلاعی قلعه نویی از دوکارته بودن حاتمی / من باشم یا نباشم استقلال می‌ماند

قلعه نویی پس از اظهار بی اطلاعی از دوکارته بودن فرزادحاتمی اعلام کرد امشب پیگیر موضوع می شود.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :  بازی سختی در پیش داریم بازی‌های رفت و برگشت را دو نیمه‌ای می‌دانم ما اکنون یک نیمه بازی را برده‌ایم و نتیجه نسبتا خوبی هم گرفته‌ایم . تیم برای بازی چهارشنبه مقابل الشباب آمادگی لازم را دارد زیرا تلاش ما برای برد در این بازی است .
 
 وی ادامه داد: 4 بازیکن   دفاعی الشباب در دیدار رفت غایب بودند که در این بازی هستند. این تیم در 50 متر رو به جلو خیلی خوب بازی می‌کند، 2 گلی که به ما زد با کمترین موقعیت گلزنی بود. مقابل صبا و پاختاکور هم با همین شیوه گلزنی کرد. می‌خواهیم با حضور هوادارانمان یک بازی خوب انجام دهیم و مقتدرانه صعود کنیم.
 
وی که از دو کارته بودن حاتمی اطلاعی نداشت ، افزود : آن طور که می‌دانم اخطارهای مرحله مقدماتی در این مرحله پاک می‌شود . بنابراین امشب پیگیر می شوم . اگر این موضوع صحت داشته باشد حاتمی در این بازی شرکت نمی کند.

وی با اشاره به دیدار امروزش با وزیر ورزش گفت:  اگر لازم باشد خود وزیر  جزییات مسائل امروز  را بازگو  می‌کند.  وی نگاه ویژه‌ای به استقلال دارد. من از راهنمایی های مفید استفاده می کنم .

قلعه‌نویی افزود: 98 درصد بودجه فوتبال ما را دولت می‌دهد اما فقط استقلال و پرسپولیس در بوق و کرنا می‌شوند. امیدوارم از استقلال حمایت شود. تا این تیم ، سفیر خوبی از آسیا باشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه لیست بازیکنان موردنظرش را به وزیر داده است، گفت: به وزیر که لیست بازیکن نمی‌دهند. لیست را به مدیرعامل باشگاه می‌دهند با وزیر در مورد بودجه و آینده استقلال صحبت کردیم .
 
قلعه‌نویی در مورد اینکه هواداران خواهان ادامه حضور او در استقلال هستند تا این تیم ستاره سوم را در آسیا بگیرد، گفت: استقلال 64 سال است که قدمت دارد . پس بدون من هم ادامه می دهد نگران نیستم شما هم نگران نباشید .

برچسب ها: امیر ، قلعه ، نویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.