سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت:

مجریان انتخابات، امانت دار رأی مردم هستند

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: مجریان انتخابات امانت دار رأی ملت هستند و باید همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گیرند.

یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تبلیغات قانونی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری از سوم خرداد آغاز وتا 22 خرداد ادامه دارد و تبلیغات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 16 خرداد شروع و تا 22 خرداد ادامه دارد.
نوبخت با اشاره به مکانیزه پیش رفتن روند انتخابات تصریح کرد: از 26 فرایند برگزاری انتخابات 24 فرایند به صورت مکانیزه انجام می شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان در خصوص نقش شوراها بیان کرد: شوراها، نقش به سزایی در روند توسعه و آبادانی شهر و روستا دارند و تصمیمات کارشناسی، تعامل با دستگاهها، ارتباط مستقیم و مستمر صادقانه با مردم می تواند در پیشرفت شهرستان اثر گذار باشد.
وی اذعان داشت: برای کشورهای اسلامی شهر و روستا رعایت اخلاق اسلامی و قانون مداری یک امر ضروری است و هر گونه اقدام غیر قانونی و تبلیغات زود رس توسط کاندیدا، رصد و پیگیری خواهد شد.
فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه یک رأی هم می تواند نقش به سزائی در سرنوشت انتخابات می گذارد اظهار داشت: یک رأی هم در سرنوشت این شهرستان که از تراکم جمعیت بالایی برخوردار است اثر وارد و مردم فهیم شهرستان بهارستان باید با مطالعه و شناخت لازم و به دور از تعصبات قومی و قبیله ای و درک مشکلات موجود در پای صندوق های رأی حاضر شوند./ز
برچسب ها: تبلیغات ، آبادانی ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.