سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور:

اقتصادي‌كردن فرودگاه‌ها با استفاده ازظرفيت حوزه مديريت توسعه ومنابع امكان پذير است

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور اظهار داشت: امروز در جهان، فرودگاه‌ها در حال تبديل به شهر فرودگاهي هستند و ما نيز بايد با توجه به پيشرفت جهاني تلاش كنيم تا شهرهاي فرودگاهي در كشور ايجاد شوند.

به‌ گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود رسولي‌نژاد با بيان اين مطلب در جلسه مشترك معاونان پشتيباني و اداري مالي سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به وزارت راه‌وشهرسازي گفت: فرودگاه‌ها بايد از تمام امكانات يك شهر برخوردار باشند و شرايط زيست شهري در آنها فراهم شود.
وي ادامه داد: شركت فرودگاه‌ها يكي از اركان اصلي صنعت هوانوردي در كشور به شمار مي‌رود كه مديريت و راهبري فرودگاه‌ها و نيز ارائه سرويس‌هاي ناوبري هوايي را در آسمان ايران بر عهده دارد.
رسولي‌نژاد با اشاره به درآمد-هزينه اي بودن مجموعه شركت فرودگاه‌ها افزود: متاسفانه بخش عمده‌يي از انرژي اين مجموعه عظيم كشوري صرف وصول مطالبات مي‌شود كه اين انرژي مي‌توانست زمينه را براي توسعه بيشتر مجموعه فراهم كند.
مديرعامل شركت فرودگاه‌ها تصريح كرد: شركت فرودگاه‌ها وظيفه تهيه تجهيزات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري فرودگاهي را نيز بر عهده دارد و همين امر باعث گستردگي خدمات آن شده است.
رييس هيات‌مديره شركت فرودگاه‌ها خاطرنشان كرد: بيش از 350 هزار مترمربع سالن فرودگاهي و نيز بخش‌هاي عظيم فرودگاهي ديگري داريم كه با تلاش پرسنل اين مجموعه به ارائه خدمات مشغول هستند.
وي تاكيد كرد: در حال حاضر تنها 4 فرودگاه كشور اقتصادي هستند و اميدواريم با استفاده از پتانسيل‌هاي موجود در حوزه مديريت توسعه و منابع بتوانيم ساير فرودگاه‌ها را نيز به اين سطح برسانيم.
اين نشست با محوريت موضوع ارائه گزارش اقدامات به عمل آمده در خصوص مصوبات اسفند سال 91 در سالن اجتماعات روابط‌عمومي شركت فرودگاه‌هاي كشور برگزار شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.