سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تمرین بی سر و صدای المپیکی های وزنه برداری در دهکده المپیک؛

نصیر شلال: هنوز بدون مربی تمرین می کنیم/ کسی که به ما ارزش قائل نیست، برایمان اهمیتی ندارد

بعد از دعوت نشدن 5 المپیکی وزنه برداری کشورمان به اردوی تیم ملی بزرگسالان آنها تصمیمی گرفته اند که بی سر و صدا در جمعی دوستانه با یکدیگر تمرین کنند.

نواب نصیر شلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تمرینات المپیکی های وزنه برداری گفت: اکنون در دهکده المپیک مشغول تمرینات خود در 2 نوبت صبح و بعدازظهر هستیم سعی داریم وضعیت آمادگی خود را در سطح مطلوبی نگه داریم.

وی در پاسخ به اين که حضور مربی کهنه کار برای تمرین در دهکده المپیک صحت دارد؟ گفت: من از کسي ترسي ندارم اگر مربی داشتیم حتما با صراحت اعلام می کردم اما این شایعات درست نیست ما مربی خاصی نیاورده ایم و فقط سعی می کنیم تا خودمان مربی همدیگر باشیم و یکدیگر را راهنمايي کنیم.

وزنه برداری المپیکی کشورمان در خصوص جلسه آنها با رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: نتیجه جلسه هنوز مشخص نشده و اطلاع جدیدی از سوی این فدراسیون نرسیده است سعی می کنیم برای کسی ارزش قائل باشیم که متقابلا برای ما هم ارزش قائل شود.

نصير شلال در انتها تاکید کرد: هدفمان از تمرین، آماده بودن به منظور افتخار آفرینی براي کشورمان است و امیدواریم این مسائل حاشیه ای برطرف شود و ما در لباس تیم ملی با ديگر افتخار آفرینی کنیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.