سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درهای تیم ملی به روی عقیلی و رحمتی بسته است

کارلوس کی روش برای حضور عقیلی و رحمتی در تیم ملی فاکتورهایی درنظر گرفت که یکی از آنها عذرخواهی از سرمربی تیم ملی بود که آنها تا به امروز این کار را انجام نداده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی روش سرمربی تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: هادی عقیلی و سید مهدی رحمتی حاضر به عذرخواهی نشدند و تا وقتی من در تیم ملی حضور داشته باشم، آنها دیگر جایی در تیم ملی نخواهند داشت.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: عقیلی و رحمتی برای حضور در تیم ملی باید 2 کار مهم و اساسی را انجام می دادند که تا به حال آن کارها را انجام نداده اند. اگر این 2 بازیکن تصمیم جدی برای حضور در تیم ملی دارند باید درخواست رسمی و کتبی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه دهند.
 
کی روش تصریح کرد: کار دوم این است که اگر خواسته آنها برای بازگشت به تیم ملی از روی صداقت کامل است باید در نامه ای از فدراسیون فوتبال، هم تیمی هایشان، کادر فنی تیم ملی و مخصوصا هواداران عذرخواهی رسمی کنند.
 
وی در ادامه بیان کرد: من و فدراسیون تا الان این فرصت را به این 2 نفر داده بودیم تا از گروه هایی که گفتم عذرخواهی کنند و بدون هیچ قید و شرطی درخدمت تیم ملی باشند اما آنها این فرصت را قبول نکردند.
 
کی روش در پایان اظهار داشت: بنابراین از این به بعد درهای تیم ملی به روی هادی عقیلی و مهدی رحمتی بسته خواهد بود و به طور حتم تا زمانی که من سرمربی تیم ملی باشم، آنها هرگز به تیم ملی بازنخواهند گشت.
 
**درپی لغو بازی تیم ملی با عراق؛
کفاشیان: بازی جایگزین نداریم!
 
برطبق گفته های مسئولان فدراسیون فوتبال، با لغو دیدار دوستانه تیم ملی با عراق، بازی تدارکاتی دیگری نخواهیم داشت.
 
علی کفاشیان در پایان تمرین تیم ملی در جمع اصحاب رسانه گفت: درصورت لغو دیدار دوستانه با عراق، تیم ملی پیش از دیدار با قطر بازی تدارکاتی دیگری نخواهد داشت.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: کار تیم ملی برای انجام 3 بازی پایانی مقدماتی جام جهانی از هم اکنون شروع شده اما در این بین نواقص و مشکلاتی هم وجود دارد و تیم ملی با اضافه شدن استقلالی ها کامل خواهد شد.
 
وی درباره بازی با عمان گفت: این بازی می تواند آزمون خوبی برای تیم ملی باشد و بازیکنانی که اکنون در اردو حضور دارند در این بازی محک خوبی خواهند خورد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره سرنوشت بازی تیم ملی عراق هم گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال عراق به صورت شفاهی اعلام آمادگی کرده اند که به ایران بیایند، اما رسما آن را اعلام نکردن. به هر حال ما به آنها گفته ایم که آماده هستیم در تهران با عراق بازی کنیم.

کفاشیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که اگر دیدار عراق لغو شود تیم ملی دیدار دوستانه ای دیگری برگزار خواهد کرد یا خیر؟ گفت: اگر این بازی لغو شود تیم ملی به تهران می آید و پس از کامل شدن و شناختن ترکیب اصلی راهی امارات می شود. با لغو بازی عراق تیم ملی با ترکیب اصلی اش بازی دوستانه ای نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از تعهد شرکت آل اشپورت برای تحویل لباس های مخصوص مورد نظر کی روش به تیم ملی در امارات خبر داد.

وی در ادامه درباره سفر یک روزه اش به قطر گفت: به بهانه دیدار نهایی جام امیر قطر بین تیم های السد و به قطر رفته بودند و من هم در آنجا AFC الریان چند تن از روسای فدراسیون های آسیایی شیخ سلمان رئیس با آنها صحبت کردم و هماهنگی هایی را با آنها انجام دادم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا با قطر هم صحبتی مطرح شده است؟ گفت: نه. این مساله به جمع حاضر در قطر ربطی نداشت چون مربوط به فیفا می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکلی که برای هیات فوتبال استان اصفهان رخ داد نیز گفت: تغییرات در راس مدیریت هیات های فوتبال بر عهده مجمع های استانی است. نمی دانم که چطور شده هیات اصفهان پلمپ شده و دوباره باز شده است؟ استاندار اصفهان خواسته که به این مساله دامن زده نشود و هیات به کارش ادامه دهد. اگر این کار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفته است، غیر قانونی است.

کفاشیان درباره دیدارش با اسبقیان درباره شهرداری تبریز گفت: ایشان و آقای ششگلانی نسبت به رای کمیته انضباطی درباره شهرداری تبریز اعتراض داشتدن که مطالب شان را شنیدم و خواستم که آنها را به کمیته استیناف بفرستند. رسیدگی به این مساله وظیفه رکن فدراسیون است که چند قاضی بی طرف در آن حضور دارند.

وی درباره حضور منصوریان در تیم ملی و سرنوشت تیم ملی زیر 22 سال هم گفت: از ابتدا هم منصوریان تیم ملی بود و زیر نظر کی روش هدایت تیم زیر 22 سال و تیم "ب" را در اختیار داشت. هر زمان که تیم ملی کمک بخواهد حاضر می شود.
کفاشیان همچنین درباره دیدارش با محمد مایلی کهن و در پاسخ به این سوال که آیا به وی پیشنهاد ارائه داده است؟ گفت: از مایلی کهن درباره تیم های پایه مشورت گرفته ام و از آنجایی که او فرد صاحب نظری است از نظراتش بهره بردم. البته از او پرسیدم که آیا حاضر است در تیمی فعالیت کند که او گفت تا تکلیفش در لیگ برتر روشن نشود نمی تواند تصمیم بگیرد.

وی درباره دیدار پلی آف لیگ یک هم گفت: چاره ای نداریم که صبر کنیم تا رای تبانی ها به طور قطعی اعلام شود پس از آن خیلی سریع زمان دیدار را تعیین می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره درخواست احمد رسولی نژاد معاون پارلمانی ورزش و جوانان درباره 18 تیمی این است که ماندن لیگ برتر گفت: هنوز چیزی در این رابطه به ما منعکس نشده است هر چند خود آقای رسولی نژاد هم گفته که نمی خواهد در کار فدراسیون دخالت کند./زر

برچسب ها: کی روش ، تیم ملی ، عقیلی ، رحمتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.