سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

ارائه 208 مقاله به همایش توسعه و سرمایه گذاری گردشگری مشگین شهر

فرماندار مشگین شهر از ارائه 208 مقاله علمی پژوهشی به دبیرخانه همایش توسعه و سرمایه گذاری گردشگری مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید حمید عباداللهی در حاشیه همایش توسعه و سرمایه گذاری گردشگری مشگین شهر گفت: پس از اطلاع رسانی عمومی این تعداد مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شد و در نهایت 48 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از تعداد پذیرش شده 24 مورد سخنرانی و 24 مقاله در قالب پوستر است، اضافه کرد: در نهایت هشت مقاله انتخاب شده و سه مقاله از بین منتخبین به عنوان مقالات برتر مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

عباداللهی تاکید کرد: مقالات ارائه شده در راستای مطالعه اقلیم و ویژگی های شهرستان مشگین شهر و ارائه راهکارهایی به جهت توسعه صنعت گردشگری در آن است.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه بیشتر مقالات در حد علمی مطلوب بوده و توسط داوران زبده انتخاب شده است، می تواند به عنوان مطالعات میدانی و اطلاعات پایه ای توسعه گردشگری مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار مشگین شهر همایش سرمایه گذاری را فرصت مغتنمی برای آشنایی اصحاب پژوهش، سرمایه گذاران و کارشناسان برشمرد و تاکید کرد: نتایج و خروجی این همایش می تواند ضعفهای برنامه ریزی سرمایه گذاری گردشگری این شهرستان را شناسایی و راهکار مناسب ارائه کند./س

برچسب ها: اردبیل ، همایش ، توسعه ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.