سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 19 خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ایثار و ولایت در بوستان ولایت

شهردار منطقه 19 گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع)، فتح خرمشهر و سالروز افتتاح بوستان ولایت، جشنواره فرهنگی ورزشی «ایثار و ولایت» به مدت 4 روز در این منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مهندس عباداله فتح الهی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقارن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با سالروز فتح خرمشهر و ایام البیض، ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی ویژه شهروندان تهرانی تدارک دیده شده است که در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی ایثار و ولایت  در محلات منطقه و نیز بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.
 
وی افزود: در این راستا علاوه بر برگزاری جشن ولادت و سالروز فتح خرمشهر در سراهای محله و مساجد منطقه، ویژه برنامه های پیش بینی شده به مدت 3 شب در بوستان ولایت اجرا خواهد شد.
 
فتح الهی تصریح کرد: همزمان با اول خرداد جشن سامانه همگانی 137 با حضور 6 هزار نفر برگزار و این بوستان در روز پنجشنبه 2 خرداد نیز از صبح تا عصر میزبان شهروندان علاقه مند به مسابقات ورزشی با اجرای ویژه برنامه «قویترین مردان ایران» خواهد بود.  سوم خرداد نیز طبق هماهنگی انجام شده با انجمن رکودداران ایران برنامه های متنوعی به شکل نمایش های ورزشی، روپایی، کاراته و سایر رشته های ورزشی برگزار می شود. همچنین در این روز به مناسبت سالروز احداث بوستان برنامه فرهنگی و تفریحی به اجرا در خواهد آمد.
 
شهردار منطقه 19 با بیان اینکه به مناسبت ایام البیض (اعتکاف) مساجد این منطقه نیز اقدام به ثبت نام ازشهروندان علاقه مند کرده اند، گفت: این مراسم در مساجد اثنی عشر ناحیه یک، امام صادق (ع) ناحیه سه، حضرت ابوالفضل (ع) شهرک گلریز و امام زمان (عج) ناحیه 5 برگزار می شود.
 
فتح الهی خاطرنشان کرد: به مناسبت وفات حضرت زینب (س) نیز  چهارشنبه هفته جاری نمایشگاه بانوان ایثارگر و بانوان صبر و استقامت در مسجد سید الشهدا برگزار می شود.
 
سخنرانی کارشناس مذهبی درخصوص مقام حضرت زینب (س)، اجرای گروه هنری آوای دستان، مداحی، مسابقه و تقدیر از 5 بانوی ایثارگر منطقه از جمله برنامه های جانبی این مراسم است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.