سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود هر گونه مواد دخانی در باغ پرندگان ممنوع شد

شهردار منطقه 4 از ممنوعیت استعمال هر گونه مواد دخانی در باغ پرندگان تهران خبر داد و گفت: باغ پرندگان محیط عمومی است و از ورود هر گونه مواد دخانی به این باغ تفریحی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به استقبال بی نظیر شهروندان از مجموعه تفریحی و گردشگری تازه تاسیس باغ پرندگان، تلاش می شود تا با اولویت سلامت جسمی و روانی شهروندان، تمامی امکانات مورد نیاز بازدید کنندگان در این مکان بسیار زیبا و مفرح تامین شود.

شهردار منطقه 4 ادامه داد: با توجه به آثار سوء مصرف دخانیات برای پرندگان و کودکان و افراد سالخورده، که از باغ پرندگان بازدید می کنند، مصرف هر گونه مواد دخانی در این باغ ملی ممنوع است.
 
کریمیان تصریح کرد: بیش از این استعمال دخانیات به ویژه قلیان در سر تا سر پارک جنگلی لویزان و فضاهای سبز مرتبط با این جنگل ممنوع شده بود.

وی با اشاره به استفاده از خودروهای برخی در باغ پرندگان خاطر نشان کرد: ورود خودرو به باغ پرندگان ممنوع است و در عین حال تسهیلاتی برای آسایش سالمندان و معلولان برای تردد در این باغ در نظر گرفته شده است و در صورت تامین اعتبار اتوبوس های برقی به کار گرفته خواهند  شد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.