سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي بودجه 92 در صحن علني/

فرصت دو ماهه مجلس به دو وزارتخانه براي تدوين آيين‌نامه ساز و کار تسويه حساب خزانه با وزارت نفت

خانه‌ ملتي‌ها وزارتخانه‌هاي اقتصاد و دارايي و نفت و معاونت برنامه‌ريزي رياست جمهوري را موظف كردند آيين‌نامه ساز و کار تسويه حساب خزانه‌داري کل کشور با وزارت نفت را تا پايان تيرماه به تصويب هيئت وزيران برساند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نمايندگان در نوبت صبح جلسه علني امروز (دوشنبه30 ارديبهشت ماه) و در راستاي بررسي بخش هزينه‌اي ماده واحده لايحه بودجه سال جاري، جزء 19 بند 3 اين ماده واحده را تصويب کردند.

براين اساس آيين نامه اجرايي بند 3 ماده واحده لايحه بودجه شامل سازو کار تسويه حساب خزانه داري کل کشور با وزارت نفت از طريق شرکت تابعه ذيربط و هم چنين قراردادي که وزارت نفت به نمايندگي از طرف دولت با شرکت‌هاي مزبور در چارچوب مفاد اين بند براي عمليات نفت، گاز، پالايش و پخش منعقد مي‌نمايد تا پايان تيرماه پيشنهاد مشترک وزارت نفت،‌معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور، وزارت امور اقتصاد و دارايي به تصويب هيئت وزيران مي‌رساند.

دستورالعمل‌هاي حسابداري لازم به نحوي که آثار توليد و فروش نفت خام و ميعانات گازي در دفاتر قانوني و حساب سود و زيان شرکت‌هاي تابعه ذيربط وزارت نفت انعکاس داشته باشد به پيشنهاد وزارت نفت تاييد وزارت امور اقتصاد و دارايي تهيه و تا پايان مرداد ماه ابلاغ مي‌شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، بودجه ، لایحه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.