سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بايکوت محصولات رژيم صهيونيستي در اتحاديه اروپا!

رسانه هاي رژيم صهيونيستي اعلام کردند اتحاديه اروپا طرح خود را براي برچسب گذاري جداگانه محصولات توليد شده در شهرک هاي صهيونيست نشين به وقت ديگري موکول کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه هاآرتص به نقل از ديپلمات هاي اروپايي و مقامات ناشناس اسرائيل نوشت: اتحاديه اروپا طرح برچسب‌گذاري محصولات توليد شده در شهرک هاي صهيونيست نشين که قرار بود مورد موافقت وزيران خارجه اتحاديه اروپا قرار گيرد، تا پايان ماه ژوئن به تعويق افتاد.

اين روزنامه افزود: جان کري، وزير خارجه آمريکا که تلاش مي کند مذاکرات صلح اسرائيل و فلسطينيان را احيا کند، بنا به درخواست اسرائيل از کاترين اشتون، مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا خواسته بود تا اين طرح را به تعويق بيندازد.

هاآرتص نوشت: جان کري و ديگر مقامات بلندپايه آمريکا از اشتون، کارکنانش و تعدادي از اعضاي مهم اتحاديه اروپا خواستند تا اجراي کامل اين طرح را به وقت ديگري موکول کنند.

شهرک‌هاي صهيونيست نشين واقع در کرانه باختري از جمله شرق بيت المقدس بر اساس قوانين بين المللي غيرقانوني هستند. کالاهاي توليدشده در اين شهرک واجد شرايط تعرفه هاي ترجيحي نيستند که به ديگر صادرات اسرائيل به اتحاديه اروپا تعلق مي گيرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از بيت المقدس، بر اساس آماري که بانک جهاني سال 2012 منتشر کرد، ارزش کالاهايي که اتحاديه اروپا سالانه از شهرک هاي صهيونيست نشين وارد مي کند، بالغ بر 230 ميليون يورو ( 300 ميليون دلار ) است.

برچسب ها: بایکوت ، رژیم ، صهیونیست ، اروپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.