سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

امام جواد(ع) پرچمدار علم و سیاست

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امام جواد(ع) پرچمدار علم و سیاست است بنابراین امروز باید با تأسی به این امام بزرگوار در حماسه بزرگ سیاسی هوشیارتر از دیروز در برابر دشمنان استقامت کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام رضوی‌مهر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام جواد(ع) اظهار کرد: عبادت‌های بصیرت‌مندانه، سرکشی به ایتام، دستگیری از نیازمندان، سفارش به احترام والدین و برخورد و اخلاق مناسب اجتماعی و فردی از ویژگی‌های امام جواد(ع) در اجتماع است.
وی با اشاره به لقب باب الحوائج امام جواد(ع) گفت: همه ائمه اطهار(ع) باب الحوائج الی الله هستند و خواسته‌های آنها مورد قبول پروردگار است زیرا بندگی خود را با برترین نمره به اثبات رساندند.
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: پیشوای نهم شیعیان باب الحوائج الی الله است و سنی و شیعه از درگاه او حاجت‌های معنوی و مادی خود را به اذن الهی دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: امام جواد(ع) پرچمدار علم و سیاست است بنابراین امروز باید با تأسی به این امام بزرگوار در حماسه بزرگ سیاسی هوشیارتر از دیروز در برابر دشمنان استقامت کنیم.
رضوی‌مهر با اشاره به تحریم سیاسی و اقتصادی امام جواد(ع) گفت: همه ائمه اطهار(ع) از جمله پیشوای نهم شیعیان در دوران خود در تحریم اقتصادی و سیاسی بودند و حتی امام را از شیعیان دور نگاه می‌داشتند و به جان امامان سوء قصد داشتند../س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.