سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

مجمع استانی شورای عالی قشر فرهنگیان در تمامی استان های کشور فعال می شود

نهمین مجمع استانی شورای عالی قشر فرهنگیان کشور، با حضور جانشین بسیج فرهنگیان کشور، مسئولان استانی و اعضای جامعه بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تشکیل شد.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور، با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری این مجمع در تمامی استان های کشور فعال می شود، گفت: سال جاری شوراهای قشر بسیج فرهنگیان شهرستانی نیز در کشور فعال می شود.
سرهنگ حسین سلطانی، در آیین تشکیل این مجمع استانی در شهرکرد افزود: نظام نامه این نهاد با موضوع شوراهای قشربسیج فرهنگیان تهیه و تدوین شده است و این نهاد باید در استان ها براساس شرایط منطبق با استان تشکیل و تنظیم شود.
وی اظهار داشت: هم اکنون 60 درصد جمعیت فرهنگیان کشور عضو جامعه بسیج فرهنگیان هستند.
مسئول بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری نیز، در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره 14 هزار و 900 شهید فرهنگی کشور و 137 شهید فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 17هزار فرهنگی در این استان به خدمت در عرصه فرهنگ، ادب و هنر مشغولند که بیشتر آنان عضو 17 کانون و هشت پایگاه مقاومت سازمان بسیج فرهنگیان هستند.
سرهنگ پاسدار اصغر ایزدی افزود: 248 حلقه صالحین عام و 120 حلقه صالحین خاص در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده و در راستای برنامه های تربیتی، بصیرتی مشغول فعالیت است.
وی تصریح کرد: افزون بر 80 درصد از سرگروه های حلقه های شجره طیبه صالحین آموزش های مقدماتی را گذرانده اند.
سرهنگ اصغر ایزدی، به برنامه های اجرایی سازمان بسیج فرهنگیان از بهمن 91 تاکنون اشاره کرد و گفت: برگزاری 18 یادواره شهدای فرهنگی، اردوهای یکروزه حلقه های صالحین، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، کیفی سازی حلقه های صالحین و نشست های بصیرتی از اقدامات سازمان بسیج فرهنگیان استان است.
در این مراسم از 18 فرهنگی بسیجی برگزیده در مسابقه قدر قلم تقدیر شد./س
برچسب ها: مجمع ، استانی ، قشر ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.